افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه / راز ماندگاری آن هیچ آرایشگری به شما نمی گوید که بازار کند نمی شود.

  • کد خبر : 308200
مراقبت های بعد از اکستنشن مژه / راز ماندگاری آن هیچ آرایشگری به شما نمی گوید که بازار کند نمی شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- در روزگاری به سر می بریم که گاهی پیش می آید که افرادی با هدف کشتن من و زیباکردن من دست به کارهای زیبایی می زنند که درصد ریسک پذیری را به شدت افزایش می دهد که اصلا خوب نیست زیرا انسان عاقل باید میزان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- در روزگاری به سر می بریم که گاهی پیش می آید که افرادی با هدف کشتن من و زیباکردن من دست به کارهای زیبایی می زنند که درصد ریسک پذیری را به شدت افزایش می دهد که اصلا خوب نیست زیرا انسان عاقل باید میزان خطا را تا حد امکان کاهش دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. به عنوان مثال، برخی افراد برای کاشت ابرو با هزینه کمتر به مکان های نامعلومی می روند و کیفیتی ندارند. تعدادی روش طبیعی وجود دارد. مانند رشد ابرو در یک هفته که می تواند باعث رشد ابروهای شما در کوتاه ترین زمان ممکن شود.

البته ممکن است به هر دلیلی اکنون نیاز به کاشت داشته باشید، اما مهم است که از قبل تحقیقات زیادی انجام دهید و سپس در این مسیر قدم بگذارید. حالا در این بین می‌توانیم یک سری درمان‌های زیبایی که در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود را هم دریافت کنیم زیرا ریسک کمتری دارند. یکی دیگر از کارهایی که در آرایشگاه ها انجام می شود اکستنشن مژه است که با آن مژه های شما چند برابر می شود و به زیبایی می افزاید. چشمان شما بیشتر از همیشه نمایان می شود، اما می دانید که هر کار زیبایی ماندگاری است و البته با یک بار انجام یک نتیجه خوب، نیاز به یک سری مراقبت دارد و اکستنشن مژه نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل در این مقاله درباره یک سری از این مراقبت ها با شما صحبت می کنیم، پس با ما همراه باشید.

مژه های خود را خیس نکنید

یکی از اولین نکاتی که بعد از اکستنشن باید به آن توجه کنید این است که هرگز اجازه ندهید مژه هایتان خیس شود، زیرا در این صورت چسب آن ها تثبیت می شود و احتمال ریزش آن ها بسیار کم است، به همین دلیل تکنسین ها پیشنهاد می کنند. که قبل از کاشت، حمام کنید و حدود یک یا دو روز از حمام کردن خودداری کنید زیرا باعث می‌شود رطوبت به چسب مژه خیس شود. هنگام شستن صورت، مژه های خود را خیس نکنید و بقیه قسمت های صورت خود را بشویید.

علاوه بر این، بهتر است از رفتن به استخر، سیگار کشیدن صورت و هر فعالیت دیگری که باعث خیس شدن مژه های شما در 48 ساعت پس از اکستنشن می شود، خودداری کنید. همچنین اگر در روزهای گرم بهار یا تابستان اکستنشن انجام می دهید، خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید، زیرا نور خورشید روی نگه داشتن چسب اکستنشن تاثیر می گذارد و باعث ریزش مژه ها می شود.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

از چرب شدن پوست و مژه های خود جلوگیری کنید

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند چسب و پایه اکستنشن را چرب کرده و در نهایت تثبیت آن را دشوار کنند. خوب، بعد از اینکه اکستنشن خود را انجام دادید، نمی توانید یک یا دو روز از مواد شوینده روی صورت خود استفاده کنید. به نوبه خود، پوست و مژه ها را چرب می کند، به خصوص اگر پوست چرب داشته باشید، این مشکل بیشتر می شود.

اما راه حلی برای رفع آن وجود دارد، مثلا می توانید یک تکه حوله کاغذی تمیز بردارید و سپس حوله را تا حد امکان به آرامی روی پوست خود بمالید و چربی اضافی آن را بردارید و سپس در مرحله بعد مقداری تمیز کننده بزنید. تونر آن را با پد مخصوص روی پوست خود بمالید تا تعادل را بازیابی کنید.

علاوه بر این، یکی دیگر از مواردی که اکستنشن ها و چسب آنها را چرب می کند، روغن ها و لوسیون های مختلف مراقبت از پوست هستند. به عنوان مثال، اگر از سرم تقویت کننده مژه و ابرو استفاده می کنید، بهتر است در دوره مراقبت پس از اکستنشن از آنها چشم پوشی کنید.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

به پسوندها دست نزنید.

لیسیدن مژه های بلند و پرپشت بعد از اکستنشن می تواند برای بسیاری جذاب و هیجان انگیز باشد، اما اگر دوست دارید این مژه های بلند و رویایی را برای مدت طولانی تری از لمس و بازی با مژه های خود داشته باشید، از آن ها اجتناب کنید، به خصوص در اولین روزهایی که اکستنشن ها بسیار آسیب پذیر هستند و هنوز تثبیت نشده اند.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.