افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

مراسم سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین المللی برگزار می شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 254414
مراسم سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین المللی برگزار می شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: این همایش افق جدیدی را در رسانه های جهانی ایجاد کرد. عرصه که امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی های […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: این همایش افق جدیدی را در رسانه های جهانی ایجاد کرد. عرصه که امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی های فراوان برنامه ریزی شود و کار کارشناسی دقیق تر و ویژه تری برای این همایش پربارتر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر روز جمعه از تشکیل شورای اجرایی و سیاستگذاری روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت همایش روز ملی خلیج فارس خلیج فارس، باید سیاست های لازم در این شورا اتخاذ شود و انجام شود.»

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بوشهر با مبارزات مردمی در برابر استعمارگران و متجاوزان جایگاه ویژه ای در عرصه مقاومت در عرصه تاریخ ایران دارد، گفت: استان بوشهر با سابقه 500 ساله نماد مقاومت است. سال ها. تاریخچه مقاومت در برابر استعمارگران از جمله مواجهه با 4 حمله انگلیس. در خلیج فارس است.

امام جمعه بوشهر از برگزاری همایش دو قرن مقاومت در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کنگره بوشهر و همایش دو قرن مقاومت در برابر استعمار در دهه اول اسفندماه امسال با شکوه بیشتری نسبت به گذشته برگزار می شود. کارشناسان تشکیل شود.

رئیس شورای کل فرهنگی استان بوشهر در مراسم بزرگداشت کنگره حماسه بانوان آنجا استان بوشهر استعمار قدیم انگلیس را از دیگر برنامه های امسال عنوان کرد و گفت: این کنگره از 17 تا 20 آبان سالروز حماسه زنان است. آنجا او با نیروهای بریتانیا و شکست ارتش استعماری سابق روبرو می شود.

او یک فیلم و یک سریال تلویزیونی در زمینه حماسه زنان تولید کرد. آنجا وی برجسته کرد و افزود: امسال سالروز شهادت است رئیس علی دلواری دوازدهم شهریور به عنوان روز ملی مبارزه با استعمار باید برنامه ویژه ای در سطح ملی و بین المللی تدوین شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اجرای طرح بزرگ راهپیمایی خانواده در بوشهر در راستای حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب گفت: این برنامه در راستای تکریم خانواده و حمایت از فرهنگ عصر فردا در بوشهر برگزار می شود. از عفاف و حجاب

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.