افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مراسم روز معلم در سعد آباد برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 257384
مراسم روز معلم در سعد آباد برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، فرماندار بخشدار سعد آباد شامگاه سه شنبه ضمن تبریک هفته معلم، استاد شهید مرتضی مطهری را معلمی به معنای واقعی دانست که بر اساس علم، نظم و انضباط عمل کرده است. حمزه امین نژاد افزود: آموزش و پرورش فقط برای معلم کافی نیست و معلم می تواند در نظام تعلیم […]

به گزارش خبرنگار مهر ، فرماندار بخشدار سعد آباد شامگاه سه شنبه ضمن تبریک هفته معلم، استاد شهید مرتضی مطهری را معلمی به معنای واقعی دانست که بر اساس علم، نظم و انضباط عمل کرده است.

حمزه امین نژاد افزود: آموزش و پرورش فقط برای معلم کافی نیست و معلم می تواند در نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان را از نظر اعتقادی، اخلاقی و عملی تربیت کند، آن وقت می توان گفت آن معلم در سطح نظام جمهوری اسلامی است.

وی استخدام 72 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی و 15 هزار مربی و مشاور آموزشی و ورزشی پس از 15 سال و همچنین تصویب طرح احراز صلاحیت معلمان را از اقدامات قابل تقدیر دولت سیزدهم دانست.

امین نژاد با برشمردن توانمندی های مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برای کسب مقام سیزدهم کشوری و رتبه ششم در ارزیابی و همچنین گرفتن عملکرد اجرایی دبیرستان هسته ای به عنوان نمایشی از توانایی یک مدیر فعال و جهادگر در استان بوشهر قابل تقدیر بود.

شهردار سعدآباد با تبریک هفته شوراها و تشکیل واحد عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش شوراهای شهر و شهر را با محوریت همدلی و تلاش به عنوان یک ضرورت برای ارتقای مطالبات مردم عنوان کرد.

این مراسم با حضور میلاد حبیبی نیا، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در شورای اسلامی امام جمعه در کانون فجر سعدآباد برگزار شد. واحدرئیس و معاونان آموزش و پرورش ناحیه سعد آباد، معلمان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از دانش آموزان و در پایان از معلمان برتر مدارس، کارکنان آموزش و پرورش ناحیه و بازنشستگان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.