افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

مراسم تشیع 6 شهید گمنام در قم الگویی برای کشور باشد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 152926
مراسم تشیع 6 شهید گمنام در قم الگویی برای کشور باشد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصفهانیان مقدم بعدازظهر پنجشنبه در جلسه ویژه کمیسیون خدمات شهری برای هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در باغات از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا خبر داد. و اعلام کرد: به مدت دو هفته مجتمع اداری شهرستان. تمامی مناطق، معاونت ها و سازمان ها آماده […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصفهانیان مقدم بعدازظهر پنجشنبه در جلسه ویژه کمیسیون خدمات شهری برای هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در باغات از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا خبر داد. و اعلام کرد: به مدت دو هفته مجتمع اداری شهرستان. تمامی مناطق، معاونت ها و سازمان ها آماده اجرای این مراسم هستند.

وی تدفین 6 شهید گمنام در بوستان ها را افتخاری برای قم دانست و افزود: شهرداری قم در تمام مراحل از تشیع گرفته تا تدفین و ساخت مزار شهدا با همه امکانات در میدان عمل است و از این پس برنامه ها در نظر گرفته شده است. این بوستان ها را باید با حرمت شهدا جشن گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بوستان هایی که شهدا در آن دفن می شوند باید دارای هیئت مدیره بوده و برنامه های فرهنگی آنها متفاوت از باغ های دیگر اجرا شود و به محل تجمع خانواده های متدین و بسیجی شهر تبدیل شود.

وی تاکید شهردار قم بر حفظ حرمت شهدا در گلزارها را یادآور شد و گفت: اگرچه این برنامه در بودجه دیده نشده است اما همه کارها از ساخت باکس های بتنی و محوطه سازی، محیط زیست انجام شده است. تبلیغات مقدماتی برای ساخت مقبره ها.

اصفهانیان مقدم تاکید کرد: علیرغم همه کارهایی که انجام شده، کار مردم باید انجام شود و کار باید توسط مردم انجام شود، همچنین این کار باید در شهر قم به شکل باشکوهی انجام شود چرا که قم با توجه به برای مقام معظم رهبری شهر قیام و اقامه است و باید الگو باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تک تک بوستان ها بازدید شده است و هر آنچه لازم است در بوستان ها انجام می شود تا بهترین ها برای شهدا حاصل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.