افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

مراسم بزرگداشت سالگرد عملیات محرم در دهلران برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380971
مراسم بزرگداشت سالگرد عملیات محرم در دهلران برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور در یادواره شهدای مقاومت 18 روزه دهلران که با حضور حجت الاسلام سید محسن موسوی لطیف برگزار شد، دیدار کرد. صادقی. فرماندار ویژه دهلران و دیگر اعضای یادواره شهدای مقاومت 18 روزه دهلران که در ستاد فرماندهی امیرالمومنین (ع) […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور در یادواره شهدای مقاومت 18 روزه دهلران که با حضور حجت الاسلام سید محسن موسوی لطیف برگزار شد، دیدار کرد. صادقی. فرماندار ویژه دهلران و دیگر اعضای یادواره شهدای مقاومت 18 روزه دهلران که در ستاد فرماندهی امیرالمومنین (ع) برگزار شد، گفت: ضایعه بزرگ شهادت سیدالشهدا. تاسات، سید حسن نصرالله و یارانش که دهه ها در حمایت از فلسطین مظلوم ایستادگی کردند، به عنوان یک شهید قدس شناخته می شود و یادش همیشه زنده خواهد ماند قلب ها

فرمانده لشکر امیرالمومنین(ع)TO) وی ادامه داد: در ادامه یادی از شهید حاج عباس فروشندگان نیل قدردان شخصیتی علمی، دانشگاهی و رزمنده هستیم که در کنار این سید بزرگوار به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار حسینی با اشاره به ناکامی های مکرر اهداف دشمن در جنایات خود در فلسطین، لبنان و سایر نقاط منطقه، تاکید کرد: اگرچه ممکن است دشمن تصور کند که با شهادت سیدحسن، همه چیزهای تمام شد، اما این یک فرض نادرست است. آیا وقتی رجایی و باهنر شهید شدند نظام سقوط کرد؟ یا وقتی بهشتی و دوستانش شهید شدند، حکومت فروپاشید؟ به هر حال اگر ژنرالی شهید شود حتماً سردار دیگری پرچم خود را برافراشته و به راه خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: لازم است ارزش ها و خواسته های خود را از هم جدا کنیم. اولین قدم ترویج ارزش های انسانی و اسلامی است. هنگامی که ما این ارزش ها را توسعه می دهیم، بسیاری از مطالب و خواسته های ما به طور خودکار آنها را دنبال می کنند.

سردار حسینی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را به ویژه در استان ایلام که در دوران هشت سال دفاع مقدس درگیر جنگ بود، برشمرد و گفت: متاسفانه در استان ما در حوزه یاد و خاطره شهدا کم کاری شده است. . برای هیچ یک از بزرگان ما کنگره خاصی برگزار نشده است. این ژنرال ها که فرماندهان ارتش بودند، شایسته هستند تصدی کنگره ها مانند کنگره های شهدای قم و آنها زین الدین هستند.

فرمانده امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: امسال در سالروز عملیات محرم باید به موضوع مقاومت 18 روزه مردم موسیان توجه کنیم و این موضوع را به خوبی برجسته کنیم. همچنین ما باید دو هدف را دنبال کنیم. اول عملیات محرم در تقویم. رویداد محور شامل شود که باید به طور جداگانه مورد توجه قرار گیرد و دوم اینکه پانزدهم آبان ماه که باید در هفته دفاع مقدس به آن پرداخته شود.

وی در پایان گفت: به امید تداوم راه شهدا و اعتلای ارزش های آنان از همه دعوت می کنم در این مسیر همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.