افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

مذاکره صندوق بازنشستگی صنعت نفت با شرکت ملی نفت برای توسعه میادین نفتی

  • کد خبر : 207526
مذاکره صندوق بازنشستگی صنعت نفت با شرکت ملی نفت برای توسعه میادین نفتی

به گزارش بازار، عبدالحسین بیات در دیدار با جمعی از خانواده های پیشکسوتان بازنشسته صنعت نفت در سراسر کشور، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، در سخنانی موارد مهمی از جمله لزوم خدمت رسانی حداکثری به بازنشستگان، حفظ و نگهداری را مطرح کرد. ثبات و عمر صندوق، ابعاد توسعه اقتصادی جدید صنعت نفت و نقش آفرینی. گروه […]

به گزارش بازار، عبدالحسین بیات در دیدار با جمعی از خانواده های پیشکسوتان بازنشسته صنعت نفت در سراسر کشور، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، در سخنانی موارد مهمی از جمله لزوم خدمت رسانی حداکثری به بازنشستگان، حفظ و نگهداری را مطرح کرد. ثبات و عمر صندوق، ابعاد توسعه اقتصادی جدید صنعت نفت و نقش آفرینی. گروه اقتصادی صندوق در توسعه میادین نفت و گاز در بخش بالادستی صنعت نفت مشارکت داشت. .

وی بیان کرد: محوریت اعتبارات بر اساس سیره مقام معظم رهبری، دولت اسلامی کریمه و همچنین وزیر مجاهد، بسیجی و کارشناس صنعت نفت، خدمت رسانی هر چه بیشتر و تلاش برای تامین است. خدمات در خور شأن بازنشستگان پس از پایان خدمت آنان در صنعت نفت.

رئیس هیات مدیره صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بازنشستگی انعکاسی از اشتغال بوده است، گفت: بر اساس این دستورالعمل نوع فعالیت و خدمات صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت بر اساس فعالیت های همکاران ما از وزارت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی است. نفت از نظر نگهداری و بکارگیری نیروی انسانی دشوارتر است زیرا نتیجه اقدامات ما در صندوق ها باید در حدی باشد که هم رضایت بازنشستگان عزیز را جلب کند و هم به آینده کارگران عزیز و ماندگاری آنها در نفت امیدوار باشد. صنعت.

بیات خطاب به جانبازان بازنشسته تصریح کرد: باید شرایطی را ایجاد کنیم که همکاران شاغل در مناطق عملیاتی نفت که فعالیت آنها با تلاش شبانه روزی به ویژه در سکوهای نفتی همراه است در شرایط مساعد زندگی خود آینده خود را به خوبی ببینند.

رئیس هیأت مدیره صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت در برشمردن دو مسئولیت مهم صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، خدمت در شأن جامعه هدف (بازنشستگان) و حفظ ثبات و عمر صندوق، ابراز امیدواری کرد که این دو مسئولیت با موفقیت انجام شود.

بیات با اشاره به محدودیت های رعایت 100 درصدی الزامات پرداخت ماهانه سه همات مستمری و مستمری صنعت نفت از محل کسورات کارکنان و درآمدهای حاصل از حوزه فعالیت اقتصادی، گفت: منابع فرم مجموعه کسورات برای هزینه های موجود کافی نبوده و با اختلاف همراه است و برای رفع این نارضایتی باید بخشی دیگر از منابع از محل سودآوری سرمایه گذاری های انجام شده تامین شود. بنابراین با استراتژی «ایجاد منابع پایدار برای اعتبارات» که موجب توسعه و پیشرفت پروژه‌ها شده است، در پایان دوره ساخت و ساز پروژه‌ها و بهره‌برداری از آنها، منابع صندوق‌ها تقویت می‌شود. یک دستاورد بزرگ برای صندوق ها است.

وی افزود: توسعه پروژه به معنای ثبات، استقلال و توانایی انجام تعهدات است. از این رو در 29 ماه گذشته با اجرای برنامه های نظارت و پیگیری دوره ای، پروژه ها و بخش تولیدی و اقتصادی صندوق ها رشد و توسعه یافتند.

رئیس هیات مدیره صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با بیان اینکه سیاست هوشمندانه اصولی مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری پروژه های نفتی به بخش خصوصی در بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنعت نفت است. تولید ملی بهمن ماه گذشته، توسعه میادین نفتی در وزارت نفت آغاز شد و برون سپاری، نفت و گاز در حال شکل گیری است. در این راستا، صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به عنوان یک بخش مستقل غیردولتی در حال مذاکره با شرکت ملی نفت برای امضای قرارداد توسعه چند میدان نفتی است که توسعه آن پیش از این متولی بوده است. از شرکت ملی نفت. از ایران

با اشاره به اینکه صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت شکاف درآمدی را با فعالیت های اقتصادی پوشش خواهند داد. وی در این زمینه خطاب به شهدای بازنشسته حاضر در جلسه گفت: پیشنهاد می شود دغدغه اصلی شما کمک به پایداری و تداوم صندوق باشد. اگرچه وضعیت صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت از همه صندوق های موجود بهتر است، اما تلاش ما باید حفظ، ثبات و تداوم آن برای نسل های آینده باشد.

وی گفت: افتخار ما این است که این صندوق بر اساس ماده 14 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت متعلق به کارکنان است. تبصره همین ماده یادآور می شود که دارایی های صندوق متعلق به هیچ یک از چهار شرکت اصلی وزارت نفت نیست.

رئیس هیات مدیره صندوق های بازنشستگی کارکنان نفت گفت: صندوق بازنشستگی کارکنان نفت از برنامه های وزارت نفت با هدف عزت بخشی بازنشستگان حمایت می کند و بر اقدامات منسجم و خدماتی بیشتر تاکید داریم.

بیات در ادامه سخنان خود بر لزوم حفظ شادابی و نشاط در بین بازنشستگان و پرهیز از خانه نشینی و گوشه نشینی تاکید کرد و از آنان خواست تا تجربیات خود را در دوران خدمت به نفع نسل جدید و آینده و در فعالیت های مختلف گروهی یادداشت کنند. سازماندهی شده توسط صندوق ها و همچنین در مراکز، انتظار می رود با ایجاد نشاط، روحیه و تحول مطلوب، مشارکت فعال داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشن انتخابات خبرگان پیشرو و شورای اسلامی، این دوره از انتخابات را از دو بعد سقف مشارکت و انتخاب افراد خیر حائز اهمیت توصیف کرد و خواستار مشارکت پرشور شد. . انتخاب افراد خوب و شایسته و رهبری حضار یادآور شد: بازنشستگان عزیز با توجه به سطح ارتباط گسترده خود می توانند سهم بسزایی در این افزایش مشارکت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.