افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

مذاکره با برانکو از ابتدا اشتباه بود

  • کد خبر : 190643
مذاکره با برانکو از ابتدا اشتباه بود

آفتاب نیوز: حمید درخشان در خصوص انتخاب اسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: این مربی برزیلی با تیم کار کرده و از شرایط روحی و روانی بازیکنان مطلع است. فکر می کنم در این لحظه اسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است، چون او شرایط تیم و بازیکنان را به خوبی می شناسد. […]

آفتاب نیوز:

حمید درخشان در خصوص انتخاب اسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: این مربی برزیلی با تیم کار کرده و از شرایط روحی و روانی بازیکنان مطلع است. فکر می کنم در این لحظه اسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است، چون او شرایط تیم و بازیکنان را به خوبی می شناسد. امیدوارم اسمار بتواند پرسپولیس را قهرمان کند.

وی در خصوص اصرار سران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان مربی خاطرنشان کرد: وقتی مربی نمی خواهد با تیمی کار کند، مربیان باید به دنبال گزینه دیگری باشند. درست نبود که به خاطر برونکو اینقدر زمان از دست دادیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه توضیح داد: پرسپولیس موفق شد در خط دفاع و حمله بازیکن جذب کند. با این حال، من فکر می کنم تیمبه به چند بازیکن جدید دیگر نیاز دارد تا نقاط ضعف را اصلاح کند و هواداران احساس راحتی کنند.

درخشان در خصوص عصبانیت و آشتی یحیی گل محمدی در نیم فصل خاطرنشان کرد: نتیجه عصبانیت و آشتی گل محمدی آسیب به تیم و هواداران بود. متاسفانه یحیی غیرحرفه ای رفتار کرد و بهتر بود تا پایان فصل در این تیم می ماند.

وی در خصوص احتمال حضور مربیان مطرح کشوری در کادرفنی پرسپولیس گفت: در حال حاضر بازیکنان ملی نمی توانند به کادر مربیگری بپیوندند، زیرا فشار هواداران به حدی است که می تواند هر مربی ملی را خراب کند. برای تقویت کادر فنی بهتر است از خارجی ها استفاده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.