به گزارش رکنا، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم مهدی مسکنی به شرح زیر است: در خصوص بند ج ماده واحده قانون اصلاح ماده (113) قانون مدیریت خدمات عمومی و نحوه تعیین نحوه مدیریت وجوه و صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی (مصوب 1387) و مصوبه. هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و وجوه تابعه در تاریخ 22 دی ماه 1402 و با توجه به شایستگی، تعهد و سوابق ارزنده، به موجب این حکم به سمت «مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی کشور» منصوب می شود. حقوق بازنشستگی». زمینه”.

در ادامه این حکم، انتظار می رود در گام دوم انقلاب اسلامی به اولویت ها و اقدامات دولت سیزدهم مردمی و نقش ویژه آن صندوق در تحقق اهداف و سیاست های نظام جامع توجه شود. بهزیستی و تامین اجتماعی با رعایت قانون و با در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی یعنی بازنشستگان و کارکنان آن صندوق، تمهیدات لازم را برای انجام دقیق و مستمر وظایف محوله بر اساس قوانین، مقررات و مفاد اساسنامه صندوق.

انتظار می رود با اتکال به ذات اقدس ربوبی و عنایت نبی اکرم زمان «فدای ارواحنا فداه» در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان های والای را در پیش گیرد. امام راحل عظیم الشان (ره)، خواسته های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر دولت محقق خواهد شد. نفر سیزدهم با تلاش صادقانه موفق و مثبت باشید.

منبع: ادامه مطلب