افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

مدیر عامل صرافی بایننس فروش دستکاری بازار را رد کرد

  • کد خبر : 17205
مدیر عامل صرافی بایننس فروش دستکاری بازار را رد کرد

چانگ پنگ ژائو، سرور صرافی بایننس ضمن رد امتیازات بررسی آتی کالا، می تواند این صرافی را برای کسب سود کسب کند و هیچ شرایط بازاری را برای دستکاری نمی کند. به گزارش کوین تلگراف، ژائو ورودان کرد صرافی بایننس ممکن است در موقعیت‌های تبدیل شدن به درآمدهای ارز دیجیتال به دلار یا سایر ارزهای […]

چانگ پنگ ژائو، سرور صرافی بایننس ضمن رد امتیازات بررسی آتی کالا، می تواند این صرافی را برای کسب سود کسب کند و هیچ شرایط بازاری را برای دستکاری نمی کند.

به گزارش کوین تلگراف، ژائو ورودان کرد صرافی بایننس ممکن است در موقعیت‌های تبدیل شدن به درآمدهای ارز دیجیتال به دلار یا سایر ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه‌ها، ارزیابی انجام شود. با این حال، وی مدعی شد هیچ کدام از این شغل برای کسب سود نمی‌گیرند.

CZ در اولین واکنش خود به طرح شکایت CFTC، در توییتر عدد «4» را منتشر کرد که کد رمز او برای «گزارش‌ها» یا «اتهامات و برنامه‌های» است که مخالف آنها هستند.

مدیر بایننس در این باره گفت:

من شخصا دو حساب در بایننس دارم: یکی برای بایننس کارت و دیگری برای دارایی های دیجیتالم. من از صرافی خودمان استفاده می‌کنم و دارایی‌هایم را در بایننس ذخیره می‌کنم. همچنین برای پرداخت هزینه های شخصی نیاز به تبدیل دارایی های دیجیتال دارم.

ژائو همچنین ادعاهای مبنی بر اینکه کارمندان بایننس نهانی انجام می دهند را رد کرد و اظهار کرد که این صرافی برای کارمندان خود قانون عدم انجام در بازه ۹۰ روزه را دارد. وی افزود:

این برای جلوگیری از شرکت فعالان قانون در قانون است. ما همچنین کارمندان خود را از انجام آتی منع می‌کنیم.

قرارداد آتی چیست؟ همه چیز درباره فیوچرز بازار رمزارزها

وی همچنین از خرید و فروش رمزارزهایی که اطلاعات مربوط به آنها را به دست آورده اند، می کند:

من خودم این سیاست‌ها را به شدت رعایت می کنم. علاوه بر این، هرگز در لانچ پد، بخش Earn، مارجین و یا فیوچرز بایننس شرکت نکردم. من می‌دانم که بهترین راه استفاده از وقتم، ساخت پلتفرمی قوی است که به کاربران خدمات ارائه می‌دهند.

ژائو ضمن ردات مربوط به سهل‌انگاری در انطباق با قوانین آزمونان کرد صرافی بایننس بهترین فناوری‌ها را برای اطمینان از انطباق با قوانین توسعه داده‌اند و در حال حاضر بیش از ۷۵۰ نفر برای اطمینان از مبارزه با پولشویی و احراز هویت مشتریان کار می‌کنند.

وی در آخر مدعی شد صرافی بایننس، ۱۶ مجوز برای ارائه خدمات دارایی‌های دیجتیال که دارای بیشترین تعداد مجوز بین پلتفرم‌های خصوصی است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-28 10:31:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.