افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

مدیر عامل تلگرام: اطلاعات مجرمان را در اختیار قانون قرار می دهم!

  • کد خبر : 373017
مدیر عامل تلگرام: اطلاعات مجرمان را در اختیار قانون قرار می دهم!

تینا مزدکی: ساعاتی پیش پاول دروف با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: جستجوی تلگرام از سایر پیام رسان ها قدرتمندتر است، زیرا کاربران با این جستجو می توانند کانال های عمومی و ربات ها را پیدا کنند متاسفانه افرادی که از این قابلیت سوء استفاده کرده اند شرایط خدمات ما را برای فروش […]

تینا مزدکی: ساعاتی پیش پاول دروف با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: جستجوی تلگرام از سایر پیام رسان ها قدرتمندتر است، زیرا کاربران با این جستجو می توانند کانال های عمومی و ربات ها را پیدا کنند متاسفانه افرادی که از این قابلیت سوء استفاده کرده اند شرایط خدمات ما را برای فروش محصولات غیرقانونی نقض کرده اند.

او گفت در هفته‌های اخیر، تیم اختصاصی از ادمین‌ها جستجو در تلگرام را با استفاده از هوش مصنوعی بسیار ایمن‌تر کرده‌اند و تمام محتوای مشکل‌دار که در جستجو شناسایی کرده‌اند دیگر در دسترس نیست. او همچنین با این پیام از کاربران خواست که در صورت مشاهده موارد ناامن یا غیرقانونی در جستجوی تلگرام، آن را از طریق @SearchReport به تلگرام گزارش دهند.

دورف در ادامه این پست اعلام کرد که برای جلوگیری بیشتر مجرمان از سوء استفاده از جستجوی تلگرام، شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرده اند تا اطمینان حاصل شود که این شرایط در سراسر جهان یکسان است.

به صراحت اعلام شده است که آدرس IP و شماره تلفن افراد متخلف از قوانین تلگرام در پاسخ به درخواست های قانونی در اختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.

وی در پایان نوشت: این اقدامات باید جلوی مجرمان را بگیرد، جستجوی تلگرام برای یافتن دوستان و اخبار است، نه برای تبلیغ محصولات غیرقانونی، اجازه نمی‌دهیم بازیگران بد یکپارچگی پلتفرم ما را برای تقریبا یک میلیارد کاربر به خطر بیندازند.

227323

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.