افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

مدیر دانشگاه پیام نور منصوب شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 386740
مدیر دانشگاه پیام نور منصوب شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سیمای صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمدهادی امین ناجی را به سمت ریاست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.در حکم انتصاب دکتر سیمایی آمده است: محمدهادی امین ناجی; نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، به موجب این حکم به سمت «رئیس دانشگاه پیام نور» منصوب […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سیمای صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمدهادی امین ناجی را به سمت ریاست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.
در حکم انتصاب دکتر سیمایی آمده است: محمدهادی امین ناجی;

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، به موجب این حکم به سمت «رئیس دانشگاه پیام نور» منصوب می شود.

از جناب عالی انتظار می رود بر اساس قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب و سند دانشگاه اسلامی با توکل به خداوند متعال به آن دانشگاه رسیدگی کنند. انتظار می رود با پیروی از معارف اسلامی، اصول علمی، استراتژی حکومت وحدت ملی و جلب همکاری علما و کارشناسان، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید. موفقیت و سربلندی روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدهادی امین ناجی دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه قم و عضویت در هیئت علمی دانشگاه پیام نور با رتبه استادی است.

از سوابق اجرایی ناجی می توان به معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور طی سال های 1400-1397، ریاست حوزه امتحانی دانشگاه طی سال های 1387-1390، مدیر کل برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی اشاره کرد. از دانشگاه پیام نور در سال های 91 و 92 مدیر مرکز دانشگاه پیام نور طی سال های 1377 تا 1380 و همچنین مدیر کل ریاست دانشگاه گفت..

شایان ذکر است؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای جداگانه از خدمات و تلاش های دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس سابق دانشگاه پیام نور در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.