افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

مدیرکل یک شرکت نفت در فارس به دلیل استخدام 265 نفر بدون رعایت مراحل قانونی محکوم شد.

  • کد خبر : 392863
مدیرکل یک شرکت نفت در فارس به دلیل استخدام 265 نفر بدون رعایت مراحل قانونی محکوم شد.

رئیس مناطق سه گانه سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی کل استان فارس از صدور حکم قطعی در خصوص مدیرکل وقت و دبیر کمیسیون مناقصات و کمیته فنی و بازرگانی یک شرکت نفت پس از بازرسی خبر داد. شکایت آفتاب نیوز: کاظم اکرمی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اسناد دریافتی از […]

رئیس مناطق سه گانه سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی کل استان فارس از صدور حکم قطعی در خصوص مدیرکل وقت و دبیر کمیسیون مناقصات و کمیته فنی و بازرگانی یک شرکت نفت پس از بازرسی خبر داد. شکایت

آفتاب نیوز:

کاظم اکرمی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اسناد دریافتی از ستاد و نواحی نفتی و محاسبات محاسباتی از سال 1393 تا 1396 بر خلاف بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی بالادستی 265 نفر به عنوان پیمانکار استخدام شدند.

وی با بیان اینکه با کشف این مشکل توسط بازرسی استانی برای مدیرکل وقت این شرکت پرونده کیفری تشکیل شد، افزود: استخدام بدون اخذ مجوزهای قانونی طبق مفاد ماده 598 قانون مجازات اسلامی تشخیص داده شد. قانون مداخله و تصرف در وجوه عمومی که به آن اشاره شده است به مرجع قضایی معرفی و به پرداخت جزای نقدی به وجوه عمومی محکوم شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از صدور حکم قطعی به دبیر کمیسیون مناقصات و کمیته فنی و بازرگانی وقت در مورد دیگری خبر داد و گفت: با توجه به گزارش بازرسان این مرجع; صورتجلسه کمیته فنی و بازرگانی پس از تصویب و امضای اعضای کمیته، توسط دبیر کمیته و کمیسیون مناقصه و مدیر کل وقت اصلاح شد، بنابراین شرایط رقابتی مناقصات از بین رفت. . و بازرسی استان به این موضوع ورود و به جعل و استفاده از سند مجعول به یک سال حبس محکوم شد.

بر اساس این گزارش، دو حکم صادره قطعی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.