افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

مدیرعامل پیام رسان سروش با قرار وثیقه آزاد شد

  • کد خبر : 143894
مدیرعامل پیام رسان سروش با قرار وثیقه آزاد شد

به گزارش بازار، امروز برخی رسانه ها از بازداشت مدیرعامل پیام رسان سروش خبر دادند و در همین راستا مرکز رسانه قوه قضاییه در اطلاعیه ای بدون ذکر نام این تریبون اعلام کرد: تذکرات مکرر به مدیرعامل یکی از سکوهای ایرانی در رابطه با انتشار مطالب غیراخلاقی چاره ای اندیشیدند و انتشار تصاویر مستهجن با […]

به گزارش بازار، امروز برخی رسانه ها از بازداشت مدیرعامل پیام رسان سروش خبر دادند و در همین راستا مرکز رسانه قوه قضاییه در اطلاعیه ای بدون ذکر نام این تریبون اعلام کرد: تذکرات مکرر به مدیرعامل یکی از سکوهای ایرانی در رابطه با انتشار مطالب غیراخلاقی چاره ای اندیشیدند و انتشار تصاویر مستهجن با متروکه شدن این پلتفرم همراه بود که در پی این مشکل مقام قضایی در ۲ نوبت از مدیرعامل این پلتفرم برای این موضوع دعوت کرد. که با رها شدن فرد مذکور همراه بود.

بر اساس این گزارش، احضاریه ای برای مدیر کل این تریبون در سامانه ابلاغ قضایی صادر شد و مدیرکل این تریبون علیرغم مشاهده ابلاغیه از مراجعه به مرجع قضایی خودداری کرد. در پی خودداری مدیرکل این سکوی ایرانی از حضور در مرجع قضایی، دستور بازداشت صادر شد.

پس از متهم شدن مدیر کل این مجموعه به تسهیل دسترسی به مطالب مستهجن و ترویج فساد از طریق ایجاد و عدم نظارت که منجر به گسترش فحشا می شود، برای وی توضیح داده شد.

در حال حاضر پس از تفهیم اتهام، متهم با قرار وثیقه آزاد است.

بر اساس این گزارش، پلتفرم‌ها طبق قانون موظف به نظارت بر محتوای بارگذاری‌شده در پلتفرم خود هستند و علی‌رغم تذکرات مکرر و متعدد به مدیرعامل این مجموعه مبنی بر نظارت بر محتوای غیرقانونی منتشر شده در این پلتفرم، متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است. . همزمان به منظور پیگیری اصلاح مطالب مستهجن و غیراخلاقی، مدیرکل تریبون دیگری احضار شد.

سیاست انتشار محتوا و موضوع نظارت بر محتوای قابل دسترسی در پلتفرم‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مدیران پلتفرم در آن برتری دارند. به عنوان مثال، اکثر پلتفرم های خارجی نیز طبق قوانین خود انتشار هرگونه محتوای زننده را ممنوع کرده و این موضوع را به دقت رصد می کنند. اگر محتوایی را برخلاف سیاست‌های این پلتفرم‌ها ارسال کنید، بلافاصله محتوا حذف شده و حساب کاربر مسدود می‌شود. متأسفانه در مورد پلتفرم مذکور، علیرغم قوانین وضع شده در این مجموعه در خصوص انتشار مطالب مجاز و قوانین کشورمان در این زمینه، هیچ اقدامی برای اندیشیدن راه حلی در این مورد با توجه به موارد مکرر و مکرر صورت نگرفت. درخواست های متعددی در رابطه با حذف محتوای زشت ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.