افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام از افزایش چشمگیر عرضه خوراک خبر داد.

  • کد خبر : 365204
مدیرعامل پتروشیمی بندر امام از افزایش چشمگیر عرضه خوراک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی. پتروشیمی بندر امام دکتر انصاری نیک در حاشیه همایش فصلی مدیریت با اعلام این خبر، موفقیت به دست آمده و افزایش درآمد خوراک را مرهون همکاری نزدیک شرکت ملی نفت ایران، شرکت مناطق ملی Petrolínas de Del Sur، مشارکت شرکت ملی نفت ایران دانست. در پروژه های توسعه میدان گازی و […]

به گزارش روابط عمومی. پتروشیمی بندر امام دکتر انصاری نیک در حاشیه همایش فصلی مدیریت با اعلام این خبر، موفقیت به دست آمده و افزایش درآمد خوراک را مرهون همکاری نزدیک شرکت ملی نفت ایران، شرکت مناطق ملی Petrolínas de Del Sur، مشارکت شرکت ملی نفت ایران دانست. در پروژه های توسعه میدان گازی و تامین مالی پروژه ها و این موفقیت در نتیجه تلاش جمعی حاصل شد.

نیک انصاری در ادامه هدف گذاری برای رسیدن به 160 هزار بشکه خوراک در روز را ادامه دارد و افزود: با تحقق این هدف، پتروشیمی بندر امام به یکی از بازیگران مهم اقتصادی استان خوزستان و کشور تبدیل شده و اشتغال زایی خواهد کرد. و توسعه اقتصادی منطقه را فراهم کند.

وی تحقق 160 هزار بشکه خوراک را با راه اندازی فاز 2 هویزا NGL دهلران دانست و اظهار داشت: برای اجرای پروژه خط لوله دهلران به هویزه 55 میلیون دلار تامین مالی کردیم و از سوی دیگر با با تشکر با تلاش مدیریت گروه پتروشیمی خلیج فارس، شرکتی در بلدست با همین مجموعه شرکت ها ایجاد شد تا بتوان موضوع سرمایه گذاری در بالادست را برای تامین عرضه پتروشیمی بندر امام پیگیری کرد.

دکتر انصاری نیک با اعلام آغاز مراسم افتتاح پروژه آلکالی افزود: مراسم افتتاح پروژه کلرو قلیایی آغاز شده است و این پروژه برای بندر امام در توسعه زنجیره تامین بسیار استراتژیک است. همچنین پروژه پیش جداسازی واحد آروماتیک به عنوان پیمانکار مبادله شد و زمین آماده تحویل است به 300000 تن در آینده خواهد رسید.

وی در پایان پروژه های توسعه بندر امام را برای اشتغال زایی و توسعه منطقه برشمرد و اعلام کرد این طرح ها می تواند برای بیش از دو هزار نفر اشتغالزایی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.