افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد

  • کد خبر : 368827
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد

به گزارش بازار، حمید برد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی «تورج دهقانی» را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب کرد. متن جمله به شرح زیر است: جناب آقای تورج دهقانی با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و عضو ارشد هیئت مدیره […]

به گزارش بازار، حمید برد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی «تورج دهقانی» را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب کرد.

متن جمله به شرح زیر است:

جناب آقای تورج دهقانی

با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و عضو ارشد هیئت مدیره شرکت نفت و گاز پارس منصوب می شود.

با توجه به اهمیت و نقش شرکت مذکور در تامین بیشتر گاز کشور، لازم است تمام تلاش خود را در جهت انجام وظایف و ماموریت های محوله، توسعه و مدیریت شرکت بر اساس اساسنامه، برنامه های سالانه و برنامه پنج ساله با در نظر گرفتن اولویت های زیر و پیشرفت امور. به طور مداوم به من اطلاع دهید:

1- اجرای طرح های جدید توسعه به ویژه طرح تقویت فشار و حفظ تولید پارس جنوبی.

2- توجه ویژه به تکمیل کارهای باقی مانده و تکمیل پروژه های عمرانی پارس جنوبی به ویژه فاز 11 و سایر پروژه های نیمه تمام و تهیه طرح های جبرانی برای پروژه ها و پروژه های عمرانی با اعمال اقدامات لازم برای افزایش بهره وری، برنامه ریزی، جهت گیری. و نظارت کافی

3- اتخاذ تدابیر لازم برای نگهداری و تعمیر تاسیسات با هدف جلوگیری از وقفه در تداوم تولید، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری واحدهای عملیاتی و تولیدی.

4- رسیدگی به حل مسائل قراردادی با پیمانکاران پروژه های عمرانی.

5- حمایت ویژه از بومی‌سازی کالاهای سرمایه‌ای لازم صنعت نفت و تجاری‌سازی فناوری به منظور حداکثر کردن سهم تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای به‌ویژه از طریق طراحی در مهندسی پروژه.

6- توجه و تقویت HSE با فرهنگ و سازماندهی گسترده با هدف ایمنی، حفظ سلامت و بهداشت کارکنان و حفاظت از محیط زیست.

7- بهبود و پاکسازی فرآیندهای جاری و تصمیم گیری سریع و شفاف برای انجام به موقع ماموریت های محوله.

8- ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد و بکارگیری آنها در سطوح مختلف فعالیت های سازمانی به منظور ارتقای توانمندی های توسعه، عملیاتی و مدیریتی شرکت به منظور بهبود عملکرد در انجام به موقع و کافی ماموریت های سازمان.

9- تقویت ارکان شرکت با دیدگاه ساختاری و حقوقی و تقویت اخلاق حرفه ای در تمامی سطوح سازمان.

10- ساماندهی پروژه های تحقیقاتی و ارتقای فناوری مطابق با ایمنی تولید و اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش ضریب بازیافت نهایی.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری مدیریت و کارکنان ارزنده شرکت مذکور در انجام ماموریت های محوله موفق و موید باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.