افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

مدل کاغذی برای خانم هایی که شکم دارند / نگو نمی دانی شکمت چه رنگی است

  • کد خبر : 241226
مدل کاغذی برای خانم هایی که شکم دارند / نگو نمی دانی شکمت چه رنگی است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شیک پوش بودن این روزها چندان سخت نیست زیرا با یک جستجوی ساده می توان به راحتی در مورد هر چیزی اطلاعات کسب کرد و استایل می تواند یکی از این موارد باشد، مثلاً اگر سوالی مانند این دارید: با مانتو باز چه بپوشیم. ? […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شیک پوش بودن این روزها چندان سخت نیست زیرا با یک جستجوی ساده می توان به راحتی در مورد هر چیزی اطلاعات کسب کرد و استایل می تواند یکی از این موارد باشد، مثلاً اگر سوالی مانند این دارید: با مانتو باز چه بپوشیم. ? شما به راحتی می توانید پاسخ این سوال را بدون مشکل پیدا کنید و در نهایت وقتی گزینه های موجود برای این منظور را پیدا کردید به سراغ آن ها خواهید رفت و در نهایت به زیبایی خواهید درخشید. چه آن مورد به شما می آید یا نه، خوب، در وسط، همه چیز به ویژگی های ظاهری و سلیقه بستگی دارد. به عنوان مثال، در بین رژلب های ترند سال 2024، باید ببینید چه رنگی به پوست و صورت شما می آید و سپس به سراغ استفاده از آنها بروید.

بنابراین برای خوش استایل شدن با چالش هایی روبرو خواهید شد که آنقدرها هم سخت نیست و مطمئنا بر آن غلبه خواهید کرد، به خصوص که با خواندن این مقاله به نظر می رسد که به ظاهر و استایل خود اهمیت می دهید و یکی از افراد هستید. که به دنبال زیبایی بیشتر و بیشتر هستید. شما کار خوبی می کنید چون زیبایی می تواند اعتماد به نفس شما را بی نهایت افزایش دهد البته اگر این زیبایی برای شما باشد نه برای شخص دیگری و اگر به آن اعتقاد داشته باشید و خودتان را دوست داشته باشید. ، البته. شما در چشم دیگران زیبا به نظر می رسید. حال در این مقاله برای اینکه شما را در مسیر این زیبایی یاری کنیم، می خواهیم چند مدل سوتین برای افراد شکم دار را به شما نشان دهیم و ویژگی هایی را که این مدل سوتین ها برای لاغر نشان دادن شما باید داشته باشند، به شما بگوییم. . . پس با ما همراه باشید

طرح کاغذ مناسب خانم های شکم دار.

امروزه تنوع در دنیای پوشاک زیاد شده است و شما می توانید هر طرح و ایده ای را که بر روی کاغذ به تصویر کشیده شود را روی پارچه پیاده کنید و لباس دلخواه و منحصر به فرد و منحصر به فرد را داشته باشید. تعجب خواهید کرد، اما در این بین. حتما تعدادی لباس دیده اید و با خود گفته اید که ارزش پوشیدن ندارند چون با سلیقه شما همخوانی ندارد و از جنگول مینگول خوشتان می آید و این مدل های کاغذی کاملا مناسب سلیقه شما هستند اما ما آنها را داریم. تا در مورد آنها به شما بگویم که برخی از آنها ارزش استفاده ندارند!

زیرا در مورد طرح لباس خود باید به یک نکته بسیار مهم توجه کنید و آن این است که اگر کاغذ شما طرح های درشت و درشت داشته باشد شکم و حتی بدن شما بزرگتر به نظر می رسد و به مرور زمان چاق به نظر می رسید در حالی که کاغذها با طرح های کوچک اینطور نیست و شما را زیباتر نشان می دهد، به همین دلیل این مدل کاغذی برای شما مناسب تر است.

مدل کاغذی زنانه شکم دار.

مدل کاغذی زنانه شکم دار.

رنگ کاغذ مناسب خانم های باردار.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب پیراهن برای افراد شکم دار باید به آن توجه کنید، رنگ آن است، زیرا اگر به رنگ آن توجه نکنید، احتمالاً ظرافت مورد نظر خود را در پوشیدن پیراهن پیدا نخواهید کرد. اصولاً کتانی که خانم های شکم دار باید انتخاب کنند باید از رنگ های تقریباً سردی باشد که میدان دید کمتری دارند، مانند مشکی، طوسی، زرشکی و … چون در این صورت لاغرتر به نظر می رسند. همچنین نکته دیگر این است که رنگ‌های روشن شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، بنابراین می‌توانید رنگ‌های تیره را برای کاغذی انتخاب کنید که ظرافت بیشتری به شما می‌دهد.

البته اگر بخواهید می توانید از رنگ های گرم و روشن استفاده کنید اما برای لاغرتر به نظر رسیدن باید از کمربند استفاده کنید. اگر می خواهید با دامن خود دامن بپوشید، بهتر است که همرنگ یا شبیه به هم باشند تا لاغرتر به نظر برسید.

مدل کاغذی زنانه شکم دار.

جنس و ساخت پارچه های مناسب برای خانم های شکم دار.

اگر شکم دارید و می خواهید آن را با یک کاغذ مناسب پنهان کنید، باید دقت کنید که کاغذ شما از پارچه نازک و سطحی صاف باشد تا ظاهری زیباتر داشته باشید. بنابراین از کاغذ گیپور استفاده کنید. ، کرپ ریز یا ابریشم گزینه های بسیار مناسبی هستند. همچنین در مورد دوخت آن باید بگوییم که بهتر است در قسمت بالایی جذب شود و در ناحیه شکم شل باشد تا شکم شما کوچکتر به نظر برسد.

مدل کاغذی زنانه شکم دار.

مدل کاغذی زنانه شکم دار.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.