افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مدل مو برای زنان با بینی بزرگ / ترفند جادویی که بینی گوشتی را نشان می دهد

  • کد خبر : 369834
مدل مو برای زنان با بینی بزرگ / ترفند جادویی که بینی گوشتی را نشان می دهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هرکسی تعریف خاص خود را از زیبایی دارد، اما مشکلی که در این بین وجود دارد این است که جامعه می تواند تا حد زیادی در تعریف ما از زیبایی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، در ژاپن داشتن دندان خرگوش بسیار زیبا است، در حالی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هرکسی تعریف خاص خود را از زیبایی دارد، اما مشکلی که در این بین وجود دارد این است که جامعه می تواند تا حد زیادی در تعریف ما از زیبایی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، در ژاپن داشتن دندان خرگوش بسیار زیبا است، در حالی که شاید در کشور دیگری. اگر دندان های کسی اینطور است، به عقب برنگرد و دنبال ارتودنسی نگرد. مثلا در کره اگر دقت کنید اکثر خانم ها ابروهای نازکی دارند در حالی که در حال حاضر در کشور ما ابروها پرپشت و پهن است. و به همین دلیل است که خیلی ها دوست دارند ابروهایشان حتی اگر نازک باشد پهن و پرپشت به نظر برسد و برای این کار راه های زیادی در پیش رو دارند، از کاشت ابرو گرفته تا میکروبلیدینگ و استفاده از روش های طبیعی تری مانند روش های رشد سریع ابرو. در خانه، زیرا نتیجه نهایی همه آنها ابروهای پرپشت و پهن خواهد بود. اما مشکل این است که برخی از مسائل زیبایی وجود دارد که در همه فرهنگ ها و جوامع پذیرفته شده است، به عنوان مثال سلامت پوست و مو یکی از این موارد است، به همین دلیل است که مردم هر ساله هزینه های زیادی را صرف مراقبت از پوست خود می کنند. پوست و موی خود را فرسوده می کنند.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد برای داشتن موهایی سالم به استفاده از ماسک مو روی می آورند یا برای داشتن پوستی نرم و سالم، علاوه بر روال معمول پوست، درمان های صورت و روش های دیگر را امتحان می کنند، علاوه بر این که خود را زیبا و آینه ای نشان دهند. پوست . پوست. کاری کنید آنها روند پیری را کاهش دهند. اما جدای از این می خواهیم به یک مشکل بزرگ در کشورمان اشاره کنیم که همان بینی است. در سال های اخیر بینی های طبیعی و ایرانی در حال منقرض شدن هستند و بیشتر آنها زیر چاقو می روند و یکی دارند. کوچکی و صاف بودن بینی امکان پذیر است اما در بین آنها افرادی هستند که به دلایلی تمایلی به عمل بینی ندارند اما با فشار جامعه اعتماد به نفس آنها از بین می رود در حالی که این افراد با اندکی می توانند. هوش، راه هایی برای کوچکتر نشان دادن بینی خود بیابند، باید روش دیگری را در پیش گیرند که هزینه زیادی برای آنها نداشته باشد و در نهایت نتیجه مطلوبی برای آنها به همراه داشته باشد. بنابراین، در این مقاله می خواهیم در مورد آنچه مناسب است صحبت کنیم. مدل مو برای خانم های با بینی بزرگ به طور طبیعی و جادویی و تنها با مدل مو می توانند کاهش بینی خود را با خطاهای بینایی تضمین کنند پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید با ما همراه باشید.

مدل موی لایه ای یا لیری

یکی از بهترین مدل موها که می توانید توجه را از بینی و به سمت چشمان خود منحرف کنید و زیبایی چشم های شرقی خود را به نمایش بگذارید، مدل موی چند لایه یا لیر است که این روزها در بین بسیاری از سلبریتی ها طرفداران زیادی دارد. همچنین محبوب است و به یک روند تبدیل شده است. برای مثال یکی از افرادی که سال هاست از این مدل مو استفاده می کند جنیفر آنیستون است که معمولا موهایش لایه لایه یا صاف یا مجعد است که توجه را از بینی او منحرف می کند.

بینی کوچک را با مدل مو نشان می دهد.

مدل موهای مجعد یا مواج

یه سری مدل مو هست که از وقتی چشم باز کردیم مد شده و هیچوقت از اسب مد نیفتاده یکی از اونها موی مجعد یا موج دار هست که انگار تا قیامت و آخر دنیا مد شده اما یک سریال روز به روز مد می شود، اما در کل محبوب نیست. حال در این بین یک مسئله بسیار مهم در مورد این نوع موها این است که موهای مجعد یا موج دار معمولاً صورت را پرتر نشان می دهند. پهن تر است، بینی کوچکتر به نظر می رسد، بنابراین می توانید از این مدل مو برای ایجاد خطای دید استفاده کنید که باعث می شود بینی های بزرگ و گوشتی کوچکتر به نظر برسند.

بینی کوچک را با مدل مو نشان می دهد.

موهای خود را بپوشانید تا بینی شما کوچکتر به نظر برسد.

می توانید فوکوس را از بینی بزرگ خود به نوک موی خود با تقسیم کردن موها به دو قسمت و فر کردن برخی از آنها و سپس قرار دادن آنها در دو طرف صورت و همان قسمت پشت سر خود بیاورید. پشت را به صورت دم اسبی یا گوجه فرنگی ببندید.

بینی کوچک را با مدل مو نشان می دهد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.