افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مدل موی زنانه که شما را پیرتر نشان می دهد / بنابراین همه جا به عنوان یک مادر دیده می شوید نه به عنوان یک جوان

  • کد خبر : 240809
مدل موی زنانه که شما را پیرتر نشان می دهد / بنابراین همه جا به عنوان یک مادر دیده می شوید نه به عنوان یک جوان

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قطعاً در سبک هر فرد، تک تک اجزاء مهم هستند. حتی رنگ و مدل لاکی که انتخاب می‌کنید، یا جایی که رژگونه می‌زنید، و شاید حتی مدل ابروها و لباس‌هایی که می‌پوشید، همگی می‌توانند به زیباتر یا زشت‌تر شدن ظاهر شما کمک کنند. اما جدای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قطعاً در سبک هر فرد، تک تک اجزاء مهم هستند. حتی رنگ و مدل لاکی که انتخاب می‌کنید، یا جایی که رژگونه می‌زنید، و شاید حتی مدل ابروها و لباس‌هایی که می‌پوشید، همگی می‌توانند به زیباتر یا زشت‌تر شدن ظاهر شما کمک کنند. اما جدای از اینها یکی از مهم ترین قسمت های ظاهر یک خانم مدل موهای اوست. مو بخشی از بدن است که می تواند علائم پیری را حتی قبل از پوست نشان دهد و فریاد بزند که چند ساله هستید. البته این نه تنها به رنگ سفید شده موهای شما مربوط می شود، بلکه در مورد مدل مو نیز صدق می کند.

در واقع چیزی که مشخص است این است که گاهی اوقات یک سری مدل موها آنقدر قدرتمند هستند که نه تنها نمی توانند به زیبایی چهره شما بیافزایند، بلکه می توانند سن شما را از آنچه که هستید بالاتر ببرند و استایلی نه چندان زیبا برای شما ایجاد کنند. به گفته استایلیست ها، مدل موهایی هستند که این قابلیت را دارند و در این مقاله قصد داریم با برخی از آنها آشنا شویم که به وضوح این کار را انجام می دهند. پس با ما همراه باشید.

مدل مو با حلقه دیگر مد نیست

این مدل موها در گذشته بسیار شاداب و جذاب به نظر می رسیدند، در حالی که امروزه این مدل موها قدیمی به نظر می رسند و همچنین می توانند شما را پیرتر نشان دهند، به خصوص اگر اغلب آرایش می کنید. به جای این که اینطوری ببندی بهتره از روند روز پیروی کنی! به عنوان مثال، موهای خود را با فرهای نامرتب و نامرتب آرایش کنید تا جوان تر و زیباتر به نظر برسید.

مدل موی افزایش سن

یک مدل موی بسیار کوتاه و بسیار صاف.

مدل موی کوتاه در حال حاضر بسیار مد شده و در آن شکی نیست. اما مدل های کوتاهی وجود دارند که می توانند ظاهر شما را بیشتر از سن شما نشان دهند و این مشکل در موهایی که بافت ضخیم تری دارند بیشتر به چشم می خورد. تعدادی از مدل ها، مانند مدل موی صاف با طول ثابت یا مدل موی پیکسی بسیار پف کرده، می تواند بر عیوب مو مانند نازکی یا ضخامت بیش از حد تأکید کند و در نتیجه شما را پیرتر نشان دهد. قبل از انتخاب مدل مو، بهتر است ابتدا موهای خود را بشناسید و فرم صورت و بافت موهای خود را بشناسید و سپس ببینید کدام یک به شما می آید.

مدل موی افزایش سن

موهای خیلی بلند از مد افتاده است.

همه می گویند موهایتان را بلند کنید، در حالی که برای بلندی موهایتان محدودیتی وجود دارد و اگر موهایتان را خیلی بلند کنید، نه تنها دیگر زیبا نیستید، بلکه می تواند شما را بزرگتر از سن واقعی تان نشان دهد. اگر نمی خواهید آن را خیلی کوتاه کنید یا از مدل موی کوتاه خوشتان نمی آید، بهتر است آن ها را به صورت لایه لایه و زیبا کوتاه کنید. فراموش نکنید که طول موهای شما باید با قد، صورت و مدل شما مطابقت داشته باشد.

مدل موی افزایش سن

چتری های خیلی ضخیم و صاف شما را پیرتر نشان می دهد

چتری نیز مد است و در واقع می تواند به موهای شما حالتی ظریف و امروزی بدهد. با این حال، اگر به درستی و با توجه به ظاهر شما انجام نشود، می تواند به جای ایجاد چهره ای زیباتر، چهره شما را پیر جلوه دهد. توصیه ما به شما این است که موهایتان را به صورت چتری ضخیم، صاف و گرد کوتاه نکنید. به خصوص اگر موهای بسیار مجعدی دارید و برای حالت دادن به آن باید از سشوار استفاده کنید.

مدل موی افزایش سن

موهای خیلی تیره اثر معکوس دارند.

فراموش نکنید که نه تنها مدل مو می تواند چهره شما را زیباتر کند، بلکه رنگ مو نیز در این زمینه تاثیر زیادی دارد. درست است که می گویند رنگ موی تیره چهره را جوان تر می کند، اما اگر از حد مناسب فراتر رود نتیجه اش همین است و در واقع با موهای ریون و بسیار مشکی، چانه خود را بیشتر بلند کرده اید. ! این یک رنگ موی طبیعی مشکی جوان کننده سن است و رنگ هایی مانند سیاه یا قهوه ای تیره تضاد قوی با پوست و رنگ موی طبیعی ایجاد می کند و خطوط ظریف، چین و چروک، لکه های خورشیدی و بی نظمی های پوست را نشان می دهد.

مدل موی افزایش سن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.