افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

مدل موفق منطقه ویژه پارس می تواند در سایر بخش های نفتی نیز پیاده سازی شود

  • کد خبر : 362303
مدل موفق منطقه ویژه پارس می تواند در سایر بخش های نفتی نیز پیاده سازی شود

به گزارش بازار به نقل از سازمان منطقه ویژه پارس، حمید برد این سازمان را الگوی موفقی در حوزه عملیات غیرصنعتی دانست که بار حمایت از شرکت های عامل در منطقه را به دوش می کشد. وی افزود: با توسعه شیلات، کشاورزی و بنادر منطقه با همکاری سازمان ها و بخش خصوصی و حتی کشورهای […]

به گزارش بازار به نقل از سازمان منطقه ویژه پارس، حمید برد این سازمان را الگوی موفقی در حوزه عملیات غیرصنعتی دانست که بار حمایت از شرکت های عامل در منطقه را به دوش می کشد.

وی افزود: با توسعه شیلات، کشاورزی و بنادر منطقه با همکاری سازمان ها و بخش خصوصی و حتی کشورهای همسایه می توان از توانمندی های بالقوه منطقه برای توسعه پایدار استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: منطقه نیازمند گمرک تخصصی صنایع نفت و گاز است تا ورود و خروج تجهیزات تخصصی از این صنایع تسهیل شود.

برد افزود: با بهره گیری از ظرفیت دسترسی مناسب آب دریا در توسعه فضای سبز، می توان این منطقه را به عنوان منطقه گردشگری تعیین شده صنعت نفت در فصل زمستان قرار داد.

مشارکت 71 درصدی منطقه ویژه پاریس از کل صادرات مناطق آزاد و ویژه کشور.

سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز با بیان اینکه 71 درصد از کل صادرات مناطق آزاد و ویژه کشور از منطقه ویژه پارس انجام می شود، درآمد حاصل از این صادرات را حدود 13 میلیارد دلار برآورد کرد.

وی 45 درصد اشتغال در مناطق آزاد و ویژه کشور را مربوط به منطقه ویژه پارس دانست که نشان از اهمیت این منطقه استراتژیک در کشور دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اعطای تسهیلات برای بیش از 85 هزار کارگر در این منطقه به همراه تامین زیرساخت های لازم برای 13 پالایشگاه و 53 پروژه پتروشیمی در حال تولید و در حال ساخت را تنها بخشی از فعالیت های جاری برشمرد. در پاریس منطقه ویژه. او

اسدی همچنین ارزش پروژه های در دست اجرا در این منطقه که بیشتر شامل مجتمع های پتروشیمی و پتروشیمی است را بیش از 30 میلیارد دلار اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.