افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

مدل لباس زنانه سایز بزرگ در هوای سرد / برای گرم نگه داشتن خود، اینطور لباس نپوشید، سردتان می شود

  • کد خبر : 380806
مدل لباس زنانه سایز بزرگ در هوای سرد / برای گرم نگه داشتن خود، اینطور لباس نپوشید، سردتان می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی در دنیای امروز بسیار مهم است، زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم زیباترین افراد حرفی برای گفتن دارند، اما امروزه زیبایی تنها به چهره ختم نمی شود و می توان گفت چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد. مهمتر از این است و این سبک زیبایی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی در دنیای امروز بسیار مهم است، زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم زیباترین افراد حرفی برای گفتن دارند، اما امروزه زیبایی تنها به چهره ختم نمی شود و می توان گفت چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد. مهمتر از این است و این سبک زیبایی است. یعنی یک فرد با چهره ای معمولی اما با استایل زیبا و شیک می تواند زیباترین و جذاب ترین باشد، زیرا شما چهره را انتخاب نمی کنید، بلکه 100% استایل خود را انتخاب می کنید. انتخاب شما البته به عوامل متعددی مانند باورها، روحیات، سلایق، جامعه و … بستگی دارد. این بستگی دارد، اما در نهایت این شما هستید که با در نظر گرفتن همه این موارد، باید یک سبک زیبا برای خود و خودتان ایجاد کنید. با آن می درخشد کار را در اینترنت برای شما آسان تر کنید.

چون بالاخره هر سوالی در مورد استایل، مد و مد دارید می توانید با یک جستجوی ساده پاسخ دهید. به عنوان مثال، اگر در مورد مدل های کت نشان داده شده در بالا سوالی دارید، می توانید به این سوال پاسخ دهید. جست و جو در اینترنت و بس، در نهایت با توجه به پاسخی که می گیرید سعی کنید نوع و استایلی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید و با این حساب مشخص می شود که سبک نباید تنها باشد. خود را بپوشانید، زیرا باید آن را به گونه ای طراحی کنید که عیب و نقص وجود داشته باشد. همچنین باید بدن شما را بپوشاند و شما را خوش اندام کند. به عنوان مثال، اگر بازوهای بزرگ و چاق دارید، باید از یک سری بازو استفاده کنید. لباسی که این موضوع را بپوشاند و دیده نشود. خب برای اینکه سرما نخوریم مقدار لباس زیاد شده، برای خانم های سایز بزرگ یک سوال پیش می آید و این است که خانم های چاق چطور باید لباس هایشان را بپوشند تا ظاهر نشوند. در پاییز و زمستان چاق خواهیم شد پس با ما همراه باشید.

مانتو مناسب برای خانم های چاق در فصل زمستان.

اگر بالاتنه شما چاق است، برای پوشاندن این مشکل اشتباه نکنید که لباس های گشاد بپوشید، اما فکر می کنید چه نوع لباسی برای شما زیبا به نظر می رسد؟ خوب باید بگوییم که در این مورد بهترین مانتوها برای شما مانتوهایی هستند که مدل کت و البته قد کوتاهی دارند، زیرا این نوع مانتوها حالت باریکی در قسمت بالایی بدن شما ایجاد می کنند که باعث می شود بدن کوتاه می آید متعادل تر به نظر می رسد. بیا و لاغرتر به نظر برس در این صورت می توانید با این مدل ژاکت شلوار جین تنگ و رنگ های روشن را انتخاب کنید.

لباس زنانه چاق

رنگ و مدل لباس مناسب خانم های چاق.

رنگ را می‌توان یکی از مهم‌ترین موارد در لباس دانست، زیرا می‌تواند باعث خطاهای دید شود، مثلاً اگر لاغر هستید و می‌خواهید کمی چاق‌تر به نظر برسید، می‌توانید لباس‌های رنگ روشن انتخاب کنید، خودتان مشکل را حل کنید. بنابراین یک چیز در اینجا واضح است و آن این است که رنگ های روشن شما را چاق تر نشان می دهند و بنابراین افراد چاق نباید به سراغ آن رنگ ها بروند و در عوض سعی کنند رنگ های تیره را انتخاب کنند.

اما کار به اینجا ختم نمی شود و بهتر است این افراد لباس های ساده و بدون طرح را انتخاب نکنند درست است که رنگ تیره لباس به لاغر نشان دادن آنها کمک می کند اما بدون طرح می تواند کمی کار را خراب کند. به همین دلیل بهتر است لباس ها از چاپ استفاده کنند، اما طرح ها بزرگ نباشند، مثلاً حالا که مانتوهای چهارخانه در پاییز مد شده اند، باید آن هایی را انتخاب کنید که چک های کوچک دارند.

لباس زنانه چاق

انتخاب کفش مناسب برای خانم های چاق در سرما.

بریم سراغ کفش‌های مناسب برای خانم‌های سایز بزرگ که باید در سرما بپوشند و می‌دانید که اکثر افراد در پاییز و زمستان چکمه یا نیم بوت را انتخاب می‌کنند، بنابراین اگر پاهای چاقی دارید توصیه می‌کنیم از نیم بوت استفاده نکنید. چکمه‌هایی را انتخاب کنید که پاهایتان را بپوشاند و اگر خنثی و رنگ تیره‌ای مثل مشکی دارند بهتر است پاشنه داشته باشند تا بلندتر به نظر برسید و اندام عالی‌تان دیده نشود.

لباس زنانه چاق

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.