افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مدل شال و روسری خیلی زیباست / اما جذابیت روسری چیز دیگری است مخصوصا در شب یلدا.

  • کد خبر : 156057
مدل شال و روسری خیلی زیباست / اما جذابیت روسری چیز دیگری است مخصوصا در شب یلدا.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مد بی نهایت در حال متنوع شدن است که در بسیاری از موارد مرزها را درنوردیده و برای زن و مرد محدودیتی ندارد. البته در برخی موارد. به عنوان مثال، ممکن است دیده باشید که در هالیوود مردان دامن پوش در رویدادهای مهم ظاهر می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مد بی نهایت در حال متنوع شدن است که در بسیاری از موارد مرزها را درنوردیده و برای زن و مرد محدودیتی ندارد. البته در برخی موارد. به عنوان مثال، ممکن است دیده باشید که در هالیوود مردان دامن پوش در رویدادهای مهم ظاهر می شوند. یا اینکه زنان وارد قلمرو مردانه می شوند و به راحتی شلوارهای باربری را به سبک خودشان می پوشند. یکی از عناصر دیگری که در ورزش مورد استفاده قرار می گیرد و خانم ها و آقایان آن را ندارند، اکسسوری به نام روسری است. باندانا یکی از روش‌های مختلف خلاقیت در استایل شماست که هیچ محدودیتی برای استفاده باقی نمی‌گذارد و می‌توانید بسته به چیزی که بیشتر دوست دارید، باندانا را در مدل‌هایی بپوشید.

روسری معمولاً یک پارچه یا اکسسوری بزرگ است که در طرح ها و عملکردهای مختلف استفاده می شود. باندانا در گذشته به عنوان روسری شناخته می شد، اما اکنون ظاهر مدرن تری برای زنان و مردان دارد. البته بند فقط برای سر نیست و از این اکسسوری می توان به عنوان دستبند یا ماسک و روسری استفاده کرد.

باندا جذاب ترین استایل شب یلدا است

شب یلدا بسیار نزدیک است و بسیاری از خانواده ها مجالس و مهمانی های خانوادگی برگزار می کنند. شما به عنوان یک بانوی زیبا قطعا دوست دارید استایلی متفاوت و زیبا داشته باشید پس در اینجا می توانیم به شما پیشنهاد دهیم که در انواع سلیقه ها استایل خود را انتخاب کنید، مقاله “سبک های مختلف شب یلدا” را بررسی کنید تا زیبایی خود را بیشتر کنید.

اما از آنجایی که شب یلدا یک مهمانی سنتی و جذاب است که ظاهری نیمه رسمی دارد، انتخاب باندانا برای زیبایی موهایتان می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. از طرفی می توانید از باندانا به عنوان یک شال گردن زیبا استفاده کنید که با تیپ شما همخوانی دارد و ظاهر شما را کامل می کند. فراموش نکنید که باندانا را می توان به عنوان یک روسری مینی استفاده کرد که با کاغذ قرمز بسیار زیبا به نظر می رسد.

Bandana-3

از روسری به عنوان روسری استفاده کنید

البته این روزها چون هوا سرد است دیگر جایی برای استفاده از این لباس به عنوان روسری نیست اما برای مهمانی های یلدا و کریسمس می توانید از باندانا به عنوان سربند یا روسری استفاده کنید. برای این کار روسری را مانند روسری بالای سر خود قرار دهید و گوشه های آن را زیر موهای خود ببندید. البته اگر بخواهید می توانید روسری را به موهایتان بزنید، اما اگر عرق گردن زیر موهایتان اذیت می شوید و این مشکل را دارید، بهتر است آن را زیر موهایتان ببندید.

البته استفاده از روسری برای زیباتر شدن مدل موی دم اسبی نیز کاربرد دارد. ابتدا موهایتان را به صورت دم اسبی مرتب و مرتب ببندید سپس با روسری تزئین کنید و شال را دور گره مو ببندید.

دستمال

دستمال

لباس جین خود را با یک روسری تکمیل کنید

جین یکی از جذاب ترین گزینه ها برای خانم ها و آقایان است، اما گاهی اوقات به یکنواختی تمایل پیدا می کند و شما به راحتی می توانید با پوشیدن یک روسری رنگ روشن به تیپ یکنواخت خود اضافه کنید و آن را زیباتر کنید. به عنوان مثال می توانید روسری را به عنوان کمربند به دور کمر خود ببندید.

یا اگر مرد هستید، می توانید روسری را روی سر خود ببندید و رنگ آن را با بلوز بافتنی یا لباس دیگری به سبک خود هماهنگ کنید.

دستمال

دستمال

کیف را با یک باندانا از سادگی خارج کنید

البته اکسسوری ها عناصر کوچک اما بسیار موثری هستند که می توانند ظاهر هر چیزی را از یک طیف ساده به یک طیف بسیار جذاب و جسور تغییر دهند. مثلاً اگر کیف ساده ای دارید که هیچ تزیینی یا زیبایی خاصی ندارد، کافی است یک باندان رنگارنگ روی آن ببندید و سپس ببینید چقدر می تواند زیباتر شود. گله چاپ شده در کنار سادگی کیف ترکیبی ایده آل با کیف خواهد بود.

نکته این است که باید توجه داشته باشید که هرگز از روسری روی کیف های چاپی استفاده نکنید، زیرا به این ترتیب کیف خود را کهنه کرده اید و دیگر این مدل مد نیست و زیبایی این دو تکه لباس که هر کدام به تنهایی می تواند اثر کاهش یافته است. .

دستمال




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.