افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
9

مدل‌های معمولی آیفون 15 اینترنتی به «جزیره پویا» و دوربین 48 مگاپیکسلی خواهند بود.

  • کد خبر : 14964
مدل‌های معمولی آیفون 15 اینترنتی به «جزیره پویا» و دوربین 48 مگاپیکسلی خواهند بود.

با وجود هنوز حدود 10 ماه دیگر تا عرضه سری آیفون 15 باقی مانده است، از اطلاعات و شایعات پیرامون این سری از گوشی‌های اپل هستیم. در تازه‌ترین شرکت نیز شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی Nomura با انتشار یک مدعی است که انتظار نسل بعدی گوشی‌های آیفون اپل مشخصات مشابهی دارند، چه مدل‌های استاندارد استاندارد و چه […]

با وجود هنوز حدود 10 ماه دیگر تا عرضه سری آیفون 15 باقی مانده است، از اطلاعات و شایعات پیرامون این سری از گوشی‌های اپل هستیم. در تازه‌ترین شرکت نیز شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی Nomura با انتشار یک مدعی است که انتظار نسل بعدی گوشی‌های آیفون اپل مشخصات مشابهی دارند، چه مدل‌های استاندارد استاندارد و چه چه

در این همچنین آمده است که بریدگی بالای نمایشگر در آیفون 15 استاندارد و 15 پلاس در جای خود را به جزیره پویا پویا پویا پویا پویا پویا پویا جزیره جزیره جزیره پویا پویا پویا پویا پویا همچنین، مدل‌های استاندارد این سری ممکن است سنسور قدیمی 12 مگاپیکسلی جای را به سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی بدهد.

پر کردن شکاف بین مدلهای معمولی و پرو

اپل سری آیفون 14 خود را در سال 2022 عرضه می کند که به مدل های پرو داشته باشد. چرا که آیفون 14 و آیفون 14 پلاس از ویژگی‌هایی جزیره پویا، تراشه جدید اپل A16 بایونیک و سنسور 48 مگاپیکسلی جدید بی‌بهره هستند. این استراتژی شده است تا برای مدل‌های استاندارد کم باشد و این دو فروش بسیار کمتری را تجربه کنند. با این ، این روند می‌تواند در سری آیفون 15 تغییر کند اپل ممکن است به پر کردن شکاف بین مدل‌های گوشی‌های آیفون خود خود از نظر ویژگی‌ها باشد.

اگر این صحت داشته باشد، می‌توانیم برخی از ویژگی‌های مدل‌های پرو را ببینیم که به مدل‌های استاندارد راه می‌یابند. البته، می‌رود که تفاوت‌های مدل‌های پرو و ​​در بخش سیستم و نمایشگر بعدی سری آیفون 15 نیز ادامه داشته باشد. مدل‌های استاندارد به تراشه اپل اپل A16 بایونیک و مدل‌های آیفون 15 پرو به اپل A17 بایونیک جدید مجهز هستند. صفحه نمایش 120 هرتزی پروموشن را نیز احتمالاً تنها در مدلهای آیفون 15 پروتکن د.

آیفون 15

چه چیزی در سری آیفون 15 می‌دانیم؟

یکی از افشاگر مشهور صنعت موبایل به نام Shrimpapplepro، ادعا می‌کند اپل در آیفون 15 پنل پشتی تخت کنار گذاشته و از طراحی دارای انحنا انحنا خواهد برد. کارخانه فولادی پرو هم می تواند با تیتانیوم یک جایگزین شود که در نهایت می تواند به کاهش وزن برسد. با این، این منبع احتمال وجود نمایشگر را رد کرده و انتظار صفحه نمایش مجدد به صورت تخت باقی بماند.

همچنین، از فشار قرار گرفتن توسط اتحادیه، سری آیفون 15 اپل برای اولین بار خواهند بود که درگاه usb type-c را برای شارژ و انتقال ارائه می‌دهند و به این ترتیب، گوشی‌های آیفون در نهایت با پورت لایتنینگ اختصاصی خداحافظی خواهند داشت. با این حال، مینگ چی گزارش داد که فقط مدل‌های پرو از درگاه USB Type-C 3.2 سریع‌تر بهره می‌برند و بقیه ممکن است به درگاه USB Type-C 3.0 بسنده کنند.

شایعات دیگر حاکی از آن‌ها هستند که آیفون 15 بدون وجود فیزیکی بوده و صداهای آن‌ها حذف خواهند شد. گفته شده در این گوشی‌ها از پردازنده جدید خود یعنی A17 بایونیک استفاده می‌شود که بر اساس فرآیند 3 نانومتری تولید می‌شود و همچنین قابلیت فیلمبرداری 8K و دوربین پریسکوپ پریس را نیز خواهد داشت. 15.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.