افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

مدرن ترین مدل های جاکفشی / طراحی حرفه ای در ورودی خانه با جاکفشی مدرن

  • کد خبر : 373889
مدرن ترین مدل های جاکفشی / طراحی حرفه ای در ورودی خانه با جاکفشی مدرن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- طراحی خانه و انتخاب عناصر مختلف مانند مبلمان، پرده، فرش، لوستر، کنسول و …. و توجه به هماهنگی آن کار بسیار جذابی است و اگر یک سری اصول را بدانید و رعایت کنید، می توانید فضایی دلنشین ایجاد کنید و چیزی زیبا برای خود بسازید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- طراحی خانه و انتخاب عناصر مختلف مانند مبلمان، پرده، فرش، لوستر، کنسول و …. و توجه به هماهنگی آن کار بسیار جذابی است و اگر یک سری اصول را بدانید و رعایت کنید، می توانید فضایی دلنشین ایجاد کنید و چیزی زیبا برای خود بسازید که نشان از ذوق خاص شما دارد.

یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ورودی خانه است که چیدمان و نحوه تزیین آن می تواند نشان دهنده سلیقه صاحب خانه باشد. جاکفشی معمولا در ورودی خانه قرار می گیرد و مهم است که آن را هماهنگ با فضای ورودی و بقیه قسمت های خانه انتخاب کنید. در این مقاله در مورد مدرن ترین مدل های جاکفشی و طراحی ورودی خانه صحبت می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

جاکفشی چوبی سازگار با حداقل چیدمان.

جاکفشی ها معمولا از چوب ساخته می شوند، این ماده بسیار مقاوم است و می تواند سال ها سالم و زیبا بماند. جاکفشی های چوبی با رنگ های طبیعی یا خنثی به خوبی با دکوراسیون مینیمال و مدرن منزل شما ترکیب شده و فضایی دلنشین در ورودی منزل شما ایجاد می کند.

اینجا-مدرن-حیوان-13

اینجا-مدرن-حیوان-11

امروزه جاکفشی های چوبی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و شما می توانید جاکفشی مورد علاقه خود را با هر سلیقه ای پیدا کنید.

اینجا-مدرن-حیوان-5

اینجا-مدرن-حیوان-9

حتی می توانید با توجه به سلیقه خود مدل درخواستی را سفارش دهید و با توجه به نیاز و میزان فضای مورد نیاز خود جاکفشی مخصوص داشته باشید.

اینجا-مدرن-حیوان-12

اینجا-مدرن-حیوان-3

نکاتی برای تزیین ورودی خانه با جاکفشی

اگر فضای ورودی خانه شما و مکانی که برای قرار دادن جاکفشی انتخاب کرده اید کوچک و باریک است، می توانید جاکفشی هایی را انتخاب کنید که کفش ها به صورت پهلو یا مورب قرار می گیرند که برای فضاهای باریک و کم عمق مناسب است و کار را راحت تر می کند. شما کار

اینجا-مدرن-حیوان-7

اینجا-مدرن-حیوان-14

و برعکس، اگر فضای ورودی بزرگی دارید که فضای کافی دارد، می توانید جاکفشی با صندلی، آینه، چوب لباسی برای چتر، لباس و … را انتخاب کنید یا سفارش دهید.

اینجا-مدرن-حیوان-1

استفاده از تزیینات و اکسسوری های جذاب نیز می تواند فضای ورودی خانه شما را جذاب و چشمگیر کند.

اینجا-مدرن-حیوان-8

اینجا-مدرن-حیوان-9

چند نکته برای قرار دادن کفش در جاکفشی

بهتر است کفش های خود را قبل از قرار دادن در جاکفشی تمیز کنید. اگرچه این کار کمی سخت است، اما در طول عمر کفش شما و تمیز نگه داشتن فضای جاکفشی شما تاثیر بسزایی دارد.

– کفش ها را در جاکفشی طبقه بندی کنید. به عنوان مثال کفش های پاشنه دار و مجلسی را در یک طبقه و کفش های ورزشی و روزمره را در طبقه دیگر قرار دهید.

-از قرار دادن کفش ها روی هم به صورت فشرده و نامرتب خودداری کنید. این کار علاوه بر اینکه به کفش شما آسیب می زند، ظاهر زشت جاکفشی را نیز نشان می دهد و درآوردن کفش را نیز سخت می کند.

اگر به موضوع دکوراسیون علاقه مند هستید، در اینجا مقاله کاملی را برای شما آماده کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.