افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مدرسه مدیریت جهادی «شهید جمهوری» باید اجرایی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 275903
مدرسه مدیریت جهادی «شهید جمهوری» باید اجرایی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی در مراسم بزرگداشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی «شهید رئیس جمهور» و دیگر شهدای خدمت در میدان شهدای رشت شهادت آیت الله رئیسی و خادمان شهید را تسلیت گفت. افکار به حقیقت می پیوندند و این اهمیت. را می توان در رئیس جمهور شهید یافت. وزیر کشور با بیان […]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی در مراسم بزرگداشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی «شهید رئیس جمهور» و دیگر شهدای خدمت در میدان شهدای رشت شهادت آیت الله رئیسی و خادمان شهید را تسلیت گفت. افکار به حقیقت می پیوندند و این اهمیت. را می توان در رئیس جمهور شهید یافت.

وزیر کشور با بیان اینکه رئیس جمهور شهید قاطعانه از ارزش‌های اسلامی دفاع کرد، تصریح کرد: دفاع آیت‌الله شهید رئیسی از ارزش‌های اسلامی را می‌توان در مسئله فلسطین، حمایت از قرآن و انتقام سخت از حاج قاسم جستجو کرد.

وحیدی با بیان اینکه حمایت از عهد صادق یکی از شاهکارهای شهید رئیسی بود، افزود: شهید رئیسی متواضع، دلسوز و یار و یاور مردم بود و از هیچ کوششی برای بهبود رفاه و رفع مشکلات مردم دریغ نمی کرد.

وی با اشاره به روحیه آیت الله شهید رئیسی افزود: آیت الله رئیسی جایگاه ویژه ای در قلب، ذهن و اندیشه پیدا کرده است.

وزیر کشور با اشاره به گستره خدمات آیت الله رئیسی گفت: آیت الله شهید رئیسی در همه عرصه هایی که نیاز بود حضور داشت و جای ایشان در هیچ جای کشور خالی نبود.

وحیدی با بیان اینکه در آیت الله رئیسی لحظه ای غرور و تکبر وجود نداشت، گفت: ایشان لحظه ای را برای خدمت به مردم هدر ندادند و مرخصی و خستگی برای این مرد بزرگ معنایی نداشت.

وی با بیان اینکه جای جای ایران بوی رئیس جمهور شهید می دهد، تصریح کرد: یک روز پس از تصدی مسئولیت سفرهای استانی خود را با سفر به خوزستان آغاز کرد و تا پایان عمر دست از این سفرهای موثر برنداشت.

شهدای ایران اسلامی انقلابی هستند

وزیر کشور با اشاره به حضور بیش از 60 نفر از مسئولان کشور در مراسم شهید آیت الله رئیسی افزود: شهادت آیت الله رئیسی جهان را غمگین کرد و در برخی کشورها عزای عمومی اعلام شد.

وحیدی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی تحول آفرین هستند، گفت: عظمت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی با پرورش شهدای خدمتی همچون شهید رئیسی، شهید حاج قاسم، شهید امیرعبداللهیان و سایر شهدا حاصل می شود.

وی با اشاره به قدرت ملت ایران در عرصه جهانی افزود: رشد و تولد ملت ایران اسلامی جهان را به حیرت واداشته است.

وزیر کشور با بیان اینکه ایران قدرتمند با ملتی قدرتمند و فهیم به دست آمده است، تصریح کرد: حضور در میدان، سناریو شناسی و بصیرت ملت ایران مولد تمدن نوین اسلامی است.

وحیدی با تاکید بر اینکه ملت ایران از هیچ چیز نمی ترسد افزود: شهادت رئیس جمهور ایران در فصل جدیدی از انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه راه آیت الله شهید رئیسی باید ادامه یابد افزود: مکتب و الگوی آیت الله شهید رئیسی باید در رأس رئیس جمهور آینده باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه مکتب مدیریت جهادی رئیس جمهور شهید باید اجرایی شود، گفت: مکتب شهید رئیسی باید مانند مکتب حاج قاسم تحلیل و اجرا شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.