افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مدرسه ای در هرمزگان با نام صبا معصوم نیا – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 371822
مدرسه ای در هرمزگان با نام صبا معصوم نیا – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مهدی دوستی در مراسم بازگشایی مدارس در بندرعباس با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: توسعه مقوله ای تحول آفرین است که در مسیر میانه قرار دارد. بد وجود ندارد و اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم راه رسیدن به آن تربیت نیروی انسانی است. استاندار هرمزگان گفت: باید با تمرکز […]

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مهدی دوستی در مراسم بازگشایی مدارس در بندرعباس با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: توسعه مقوله ای تحول آفرین است که در مسیر میانه قرار دارد. بد وجود ندارد و اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم راه رسیدن به آن تربیت نیروی انسانی است.

استاندار هرمزگان گفت: باید با تمرکز بر مسائل آموزشی شرایطی فراهم شود تا استعدادهای نهفته همه دانش آموزان شکوفا شود.

وی با اشاره به موفقیت صبا معصوم نیا در کنکور سراسری و کسب رتبه اول در رشته تجربی تصریح کرد: رتبه اول کشوری در کنکور کار فوق الذکر. شگفت انگیز من و نشان می دهد که هر دانش آموزی استعداد خاصی دارد و رسالت ما فراهم کردن زمینه ای برای شکوفایی این استعدادها است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه نام مدرسه ای در هرمزگان صبا معصوم نیا نامیده می شود، گفت: اولین طبقه بندی نشان داد که این ظرفیت در استان و در سیستم آموزشی استان به ویژه در مدیران و معلمان هرمزگان وجود دارد. . و می توانند رتبه اول کنکور را آموزش دهند و به جامعه تحویل دهند.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه معلمان و مدیران مدارس گفت: سد بالاترین جایگاه در کنکور برای هرمزگانی ها شکسته شده است و پس از این باید امیدوار بود که صباهای دیگری در استان داشته باشیم اما به عنوان استاندار می خواهیم صبا و همه استعدادهای کشور نیز در ایران بمانند و برای ساختن ایران قوی تر و آبادتر تلاش کنند تا آن را به نسل آینده بسپارند.

دوستی با تاکید بر اینکه سند تحول آمورش هسته اصلی برنامه های آموزشی است، گفت: هر برنامه ای باید اصلاح، بازنگری و به روز شود و شجاعت اصلاح خطاها و تدوین برنامه ریزی دقیق برای تربیت و آموزش دانش آموزان را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به آموزش و پرورش در مناطق محروم استان گفت: در حال حاضر 7 مدرسه تک نفره در استان داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.