افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

مدت زیادی است که تلگرام اطلاعات محرمانه کاربران خود را فاش نکرده است!

  • کد خبر : 383602
مدت زیادی است که تلگرام اطلاعات محرمانه کاربران خود را فاش نکرده است!

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام در پستی جنجالی اعلام کرد که روند افشای آدرس IP و شماره کاربری این پیام رسان ها مدت هاست که انجام شده است! به گزارش اسمارتک نیوز، طبق پست تلگرامی جدید کانال پاول دوروف، پیام رسان تلگرام از سال 2018 اطلاعات شخصی اکانت های دخیل در فعالیت های مجرمانه را فاش […]

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام در پستی جنجالی اعلام کرد که روند افشای آدرس IP و شماره کاربری این پیام رسان ها مدت هاست که انجام شده است!

به گزارش اسمارتک نیوز، طبق پست تلگرامی جدید کانال پاول دوروف، پیام رسان تلگرام از سال 2018 اطلاعات شخصی اکانت های دخیل در فعالیت های مجرمانه را فاش کرده است.

تلگرام اطلاعات کاربران خود را فاش می کند

آخرین پست دوروف در توضیح یکی از پست های اخیرش درباره تغییر رویکرد تلگرام و همکاری با دولت ها برای افشای آی پی مجرمان منتشر شد.

نظرات دوروف درباره پست اخیرش - منبع: کانال تلگرام پاول دو روو
نظرات دوروف درباره پست اخیرش – منبع: کانال تلگرام پاول دو روو

مدیر عامل تلگرام در این پست تلگرامی نوشت:

شاید از پست قبلی من متوجه شده باشید که روش ها و سیاست های تلگرام دستخوش تغییرات اساسی شده است، اما در واقع چیزی تغییر نکرده است…

هر زمان که درخواست قانونی مناسبی را از طریق کانال های ارتباطی مناسب دریافت کنیم، آدرس IP و شماره تلفن حساب آن مجرمان خطرناک را به مقامات فاش خواهیم کرد. این روند از یک هفته پیش ادامه دارد.

دوروف همچنین به ربات شفافیت اشاره شد، رباتی که وظیفه آن ارائه اطلاعات در مورد مجرمان و افشای اطلاعات آنها در پاسخ به درخواست های قانونی است.

پاول دوروف ادامه داد:

به عنوان مثال برزیل را در نظر بگیرید، در سه ماهه اول سال 2024، ما اطلاعات 75 حساب، 63 حساب در سه ماهه دوم و 65 حساب در سه ماهه سوم را فاش کردیم. یا هند که بزرگترین بازار تلگرام است، از درخواست های قانونی ارسال شده، اطلاعات محرمانه 2461 حساب در سه ماهه اول، 2151 حساب در سه ماهه دوم و 2380 حساب در سه ماهه سوم را فاش کردیم.

تلگرام همچنان بر مواضع اصلی خود ایستاده است

دوروف گفت اخبار هفته گذشته حاکی از آن است که تلگرام در حال تلاش برای ساده سازی و یکسان سازی قوانین حریم خصوصی خود در سراسر کشورها است.

اما بنیانگذار تلگرام تاکید کرد که اصول اصلی تلگرام تغییر نکرده استزیرا تلگرام همیشه از قوانین محلی مربوطه پیروی کرده است، مگر در مواردی که این قوانین محلی با ارزش های آزادی و حریم خصوصی شرکت در تضاد باشد. وی افزود:

هدف تلگرام محافظت از فعالان و مردم عادی در برابر دولت ها و شرکت های فاسد بود. ما هرگز اجازه نخواهیم داد مجرمان از پلتفرم ما سوء استفاده کنند یا از آن فرار کنند.

حدود یک ماه پیش، در 28 اوت (7 شهریور)، مقامات دولت فرانسه پاول دوروف را به شش اتهام مرتبط با فعالیت های مجرمانه در اپلیکیشن پیام رسان خود متهم کردند.

دوروف پس از آزادی با وثیقه 5.5 میلیون دلاری در 5 سپتامبر، سکوت خود را شکست و رسما اعلام کرد که اتهامات او دروغ است.

از آن زمان تاکنون، مدیر عامل تلگرام به طور مستمر کاربران خود را از اقدامات این پیام رسان برای مقابله با فعالیت های مجرمانه خود مطلع می کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-02 21:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.