افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

مدال المپیک بعد از یک هفته از بین رفت! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 320316
مدال المپیک بعد از یک هفته از بین رفت! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، کیفیت مدال های المپیک 2024 پاریس پس از یک هفته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع مورد انتقاد ورزشکاران قرار گرفته است. پایگاه خبری «تلگراف» به نقل از نیاجا هیوستون، اسکیت باز آمریکایی نوشت: مدال برنز این بازیکن که هفته گذشته به دست آورد، دستخوش تغییراتی شده و پشت مدال حاشیه […]

به گزارش خبرنگار مهر، کیفیت مدال های المپیک 2024 پاریس پس از یک هفته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع مورد انتقاد ورزشکاران قرار گرفته است.

پایگاه خبری «تلگراف» به نقل از نیاجا هیوستون، اسکیت باز آمریکایی نوشت: مدال برنز این بازیکن که هفته گذشته به دست آورد، دستخوش تغییراتی شده و پشت مدال حاشیه دارد و قسمتی از رنگ برنز آن دیده می شود. تغییر کرد.” .

هیوستون در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: «این مدال‌های المپیک وقتی جدید هستند خیلی خوب به نظر می‌رسند. اما پس از اینکه کمی روی پوست قرار گرفت و با عرق مخلوط شد، دوستانم نیز مدتی آن را به گردن خود انداختند…» سپس این ورزشکار برای نشان دادن میزان باخت و آسیب کیفی، روی مدال آسیب دیده زوم کرد.

این ورزشکار افزود: مدال های المپیک ظاهرا آن کیفیتی که شما فکر می کردید نیست، بد به نظر می رسد، مدال های المپیک باید کیفیت بهتری داشته باشد، این مدال انگار از جنگ برگشته است.

مدال های بازی های المپیک 2024 پاریس به گونه ای طراحی شده اند که قسمت هایی از برج ایفل را در خود جای داده و الهه پیروزی در پشت آن حک شده است. ضرابخانه پاریس بیش از 5000 مدال از جمله 2600 مدال المپیک و 2400 مدال پارالمپیک تولید کرده است. هر مدال حدود 530 گرم وزن دارد و توسط برند لوکس چومه طراحی شده است که برای محافظت از مدال در جعبه آبی تیره قرار داده شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.