افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

مدافع سابق بارسلونا: ژاوی با من صادق نبود و مرا محدود کرد

  • کد خبر : 397659
مدافع سابق بارسلونا: ژاوی با من صادق نبود و مرا محدود کرد

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا; سرجینیو یکی از بازیکنانی بود که به او فرصت بازی در بارسلونا را داد، اما هرگز آنطور که باید در این تیم جا نیفتاد و شاید مجبور شد آبی و نارنجی کاتالونیا را ترک کند. این بازیکن 23 ساله از طریق هموطنش رونالد کومان و […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا; سرجینیو یکی از بازیکنانی بود که به او فرصت بازی در بارسلونا را داد، اما هرگز آنطور که باید در این تیم جا نیفتاد و شاید مجبور شد آبی و نارنجی کاتالونیا را ترک کند.

این بازیکن 23 ساله از طریق هموطنش رونالد کومان و زمانی که این مربی هلندی هدایت بارسلونا را بر عهده داشت به این تیم آمد، اما با اخراج کومان و هدایت ژاوی هرناندز شرایط او کاملاً تغییر کرد. ژاوی اعتقادی به دست نداشت و به این ترتیب بازیکن تیم آمریکایی مجبور شد برای فرار از روی نیمکت به صورت قرضی راهی میلان و سپس آیندهوون شود. دست که دو ماه قبل از این اتفاق رباط صلیبی خود را پاره کرده بود سرانجام با پایان قراردادش با بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد با آیندهوون قرارداد بست. به این ترتیب مسیر بازگشت به بارسلونا برای Han رسما بسته شد. اتفاقی که او آن را حاصل قول ژاوی می داند.

دست در مصاحبه ای با مجله اسپورت کاتالونیا از دو فصل حضورش در بارسلونا که در آن 72 بازی رسمی انجام داد و 3 گل به ثمر رساند صحبت کرد. دلیل آن بروز یک مشکل عمومی غیرورزشی برای او بود که به نوعی اوضاع را به هم ریخت. در نتیجه آنها نتوانستیم بازیکنان بزرگی را جذب کنیم و عملکردمان در آن روز آسیب دید. بعد از آن همه چیز دست به دست هم داد تا باشگاه (برای کاهش هزینه ها) احساس کند که یکی از بازیکنان باید برود، دیگری خیلی بد است و این وضعیت به همه ما فشار آورد.

دست سپس به تاثیر ژاوی در ناکامی اش در بارسلونا اشاره کرد و ادامه داد: فکر می کنم ژاوی با من صادق نبود. ما چندین صحبت داشتیم و او همیشه می گفت که من را دوست دارد، اما طولی نکشید که به حرف های او شک کردم. او قبل از رفتن به تعطیلات تابستان امسال به من گفت: “من روی تو حساب می کنم، به رسانه ها گوش نده!” اما به محض اینکه برگشتم گفت: باید بری!

تاش با تمام اتفاقاتی که در بارسلونا برای او افتاد می گوید از پذیرفتن پیشنهاد این تیم پشیمان نیست. وی تاکید کرد: نمی گویم از رفتن به بارسلونا پشیمان هستم. اتفاقی که در آنجا برای من افتاد فقط به من بستگی نداشت. ژاوی به من زمان کافی برای نشان دادن مهارت هایم نداد. باید با یک سری محدودیت ها بازی می کردم که اجازه نمی داد خودم باشم. می خواستم در حملات شرکت کنم چون این مهم ترین مهارتم بود، اما ژاوی من را ممنوع کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.