افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مدافعان خسته و پرخطر تیم ملی روی نیمکت پرسپولیس – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 327823
مدافعان خسته و پرخطر تیم ملی روی نیمکت پرسپولیس – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو پنجشنبه شب اولین تجربه سرمربیگری خود را در پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان خواهد داشت. نگاه گاریدو به نحوه بازی تیمش باعث شده تا هواداران این تیم در پایان فصل بیست و چهارم منتظر تیم اصلی پرسپولیس باشند. با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات پیش فصل، تیم […]

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو پنجشنبه شب اولین تجربه سرمربیگری خود را در پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان خواهد داشت. نگاه گاریدو به نحوه بازی تیمش باعث شده تا هواداران این تیم در پایان فصل بیست و چهارم منتظر تیم اصلی پرسپولیس باشند.

با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات پیش فصل، تیم پایتخت تصمیم گرفت ترکیب نسبتا متفاوتی را برای خط دفاعی این تیم ارائه کند.

پرسپولیسی ها که دیگر علیرضا بیرانوند را در دروازه خود ندارند، در این دیدار از خرید تابستانی خود یعنی الکسی گنجوز رونمایی خواهند کرد که بی شک تجربه سختی برای هماهنگی با خط دفاعی تیمش برای او خواهد بود.

محمدحسین کنعانی زادگان مانند فصل گذشته خط دفاع را هدایت می کند اما مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گلسیانی در کنار او بازی نمی کنند تا فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار بگیرد. نبود دفاع چپ باعث حضور وحید امیری در این پست شده و ایوب المود نیز در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.

گلسیانی به دلیل فشار حضور در یورو 2024 و پورعلیگنجی به دلیل خطر حضورش در این دیدار روی نیمکت خواهند نشست.

باید دید ایده های گاریدو برای دفاع از دروازه تیمش در اولین حضور رسمی روی نیمکت پرسپولیس چه نتیجه ای به همراه خواهد داشت.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان بعد از ظهر امروز از ساعت 19:30 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می شود. آماده نبودن ورزشگاه های استان تهران باعث شد این بازی در استان مرکزی برگزار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.