افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

مدارس و دانشگاه های اصفهان و 10 شهر استان فردا 3 آبان تعطیل است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 126906
مدارس و دانشگاه های اصفهان و 10 شهر استان فردا 3 آبان تعطیل است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

منصور شه فروش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تداوم پایداری آرام فضای مطلق همچنان در اصفهان و چند شهر حاکم است. در باره پوشش ابری باعث افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان می شود. این فروشنده شیشه افزود: با توجه مصوبه کارگروه هماهنگی اورژانس های آلودگی هوا در استان اصفهان، کلاس های […]

منصور شه فروش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تداوم پایداری آرام فضای مطلق همچنان در اصفهان و چند شهر حاکم است. در باره پوشش ابری باعث افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان می شود.

این فروشنده شیشه افزود: با توجه مصوبه کارگروه هماهنگی اورژانس های آلودگی هوا در استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و همچنین کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه. گنه شهر اصفهان و نواحی آموزشی و فرزندپروری خمینی شهر، فلورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیرمردفولادشهر و شوکه شدن و سجزی او سه شنبه 23 آبان غایب خواهد بود.

او اضافه کرد: با توجه بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار طی 24 ساعت آینده از ثبات جو کاسته می شود و با کاهش غلظت آلاینده ها وضعیت مطلوبی برای روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

شیشه‌فروش تاکید کرد: طرح محدود کردن تردد خودروهای با پلاک زوج همچنان ادامه دارد. و یک فرد در شهر اصفهان از درب اجرا می شود و علاوه بر جلوگیری از تردد خودروهایی که دود می کنند و معاینه فنی نمی کنند، متخلفان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی کنترل می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمامی مصوبات قبلی این کارگروه پابرجاست، تصریح کرد: عضو گروه کاری هماهنگی دائمی اورژانس های آلودگی هوا در استان اصفهان درحال حاضر نظارت بر منابع آلوده کننده، بررسی شرایط میدانی و برخورد با متخلفین.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.