افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

مدارس هدف دشمنان در جنگ نرم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 110416
مدارس هدف دشمنان در جنگ نرم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان که به همت این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه مدرسه در مسیر تحول یکی از راه های مشخص شدن سند تحول بنیادین، همان سندی که باید در مدارس باشد باید اجرا شود، […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان که به همت این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه مدرسه در مسیر تحول یکی از راه های مشخص شدن سند تحول بنیادین، همان سندی که باید در مدارس باشد باید اجرا شود، تاکید کرد: مدرسه یک سازمان راهبردی است و امروز نقطه برنامه ریزی دشمن مدرسه است، به همین دلیل به مدرسه توجه می کنیم. به عنوان یک سازمان یادگیرنده و آموزش و پرورش یک سازمان یادگیرنده است.

وی با بیان اینکه امکانات قابلیت نمی آورد، بلکه توانایی است که امکانات ایجاد می کند، بنابراین اگر یک نفر در سازمان بودیم که به تحول اهمیت می دادیم، تحول خود به خود اتفاق می افتاد، افزود: یکی از ویژگی های مهم سازمان های یادگیرنده این است که هم آموزش، هم طبیعت و هم فکر. بنابراین سازمان یادگیرنده سازمانی مؤثر، تصمیم گیرنده و پاسخگو است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه شایستگی به معنای مثبت و سازنده، موثر، توانمند و از دیگر ویژگی های سازمان یادگیرنده است، تاکید کرد: توصیه های مکرر، تذکر مستمر، سرزنش، سرزنش، مقایسه، برچسب منفی زدن، حرکت رو به جلو. نگرش منفی یکی از آفت های سازمان های یادگیرنده است.

وزیری با بیان اینکه انتقاد عشق بی هزینه است، انسان بی برنامه، انسان بی پیشینه، انسان بی برنامه در سرزمین آرزوهای سوخته خود زندگی می کند، گفت: کاری کنیم که مردم تجربه کار با ما را داشته باشند نه اینکه برای ما کار کنند. . انجام دهید بیایید تمام تلاش خود را بر پیشرفت نظام آموزشی متمرکز کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.