افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

مداحی گاتزتا از طارمی: مثل یک جنگجوی ایرانی

  • کد خبر : 382888
مداحی گاتزتا از طارمی: مثل یک جنگجوی ایرانی

آفتاب نیوز: مهدی طارمی در یک شب فوق العاده و منحصر به فرد می دانست که چگونه مرد شماره یک تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد باشد و با اینکه دو پاس گل به آرناتوویچ و لائوتارو داد اما یک گل پنالتی هم زد تا عنوان بهترین را از آن خود کند. بازیکن میدانی کند می […]

آفتاب نیوز:

مهدی طارمی در یک شب فوق العاده و منحصر به فرد می دانست که چگونه مرد شماره یک تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد باشد و با اینکه دو پاس گل به آرناتوویچ و لائوتارو داد اما یک گل پنالتی هم زد تا عنوان بهترین را از آن خود کند. بازیکن میدانی کند می شود.

طبیعی بود که عکس طارمی در صفحه اول روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، روزنامه ای که تمرکزش روی دو باشگاه میلانی است، قرار بگیرد. برای تمجید از اینتر، عنوان «قدرت اینتر» را گذاشتند و نوشتند: جادوی چالهان اوغلو، سپس عملکرد طارمی و پرش به بالای جدول.

سپس گازتا در صفحه ششم به طور ویژه مهدی طارمی را مورد خطاب قرار داده و بخشی از مصاحبه او را در تیتر خود قرار داده و نوشته است: امتیاز و پاس گل: خوشحالم که نقشم را بازی کردم.

گزارش پرسپولیس بولت در روزنامه گازتا می گوید:

این فوتبال است. بازی ای که مردم را متحد می کند، هنری که غرب و شرق را به هم پیوند می دهد: مهاجم جدید اینتر برای تمرین این هنر از ایران وارد میلان شده است. وقتی او در ماه ژوئیه به اینجا رسید، می خواست یک شب عالی در یک باشگاه بزرگ اروپایی داشته باشد. حالا که اکتبر شروع شده و هوا رو به سردی می رود، بالاخره اولین لذت واقعی خود را تجربه کرده اید. او در یک شب دو پاس گل به دو هم تیمی مختلف داد و همچنین اولین گل خود را با پیراهن اینتر به ثمر رساند. از نقطه پنالتی، تخصص اوست.

من خوب بازی کردم و از هم تیمی هایم تشکر می کنم که به من کمک کردند، این برای من عالی بود. گلزنی برایم سخت بود اما همیشه در تمرینات تمام تلاشم را کرده ام. به عنوان یک باشگاه بزرگ، ما حتی می خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. اینجا در اینتر ما برای هر بازی می جنگیم.

طارمی، که هواداران اینتر به تدریج او را کشف می کنند، موجودی متفاوت و ناشناخته است: او با اطمینان برای انتقال آزاد انتخاب شد زیرا ویژگی هایی دارد که خط حمله سیمئونه فاقد آن بود. او دقیقاً همان چیزی است که گم شده بود: فورواردی که سایر فورواردها را بدون اینکه هیچ یک از آنها احساس کمبود کنند کامل می کند.

او بسته به اینکه با چه کسی بازی کند از مهاجم اول به مهاجم دوم تغییر می کند: گاهی با لائوتارو، مانند آخرین لحظات این مسابقه، یا با تورام، در مقابل منچسترسیتی، و حتی با آرناوتوویچ که به طور غیرمنتظره در زمین حضور داشت. ترکیب اصلی دیروز همیشه با سبک خودش: طارمی بلد است با ظرافت و خشونت همزمان بازی کند.

او با توپ تکنیکی است، اما وقتی باید توپ را از مدافعان بگیرد، سخاوتمند است. دیروز این اتفاق افتاد که او ابتدا به گل های آرنا و سپس لائوتارو پاس گل داد و او آن را نشان داد. سومین پاس گل او که برای کاپیتانش بود به پنالتی ختم شد. وقتی دید مارتینز توپ را به ایرانی پاس می دهد تا گلزنی کند، تمام ورزشگاه با خوشحالی کف زدند.

به هر حال، طارمی یک میانگین پنالتی عالی دارد: او در مجموع 55 پنالتی برای باشگاه و کشورش زده و تنها 9 پنالتی را از دست داده است. در سیستم جدید اینزاگی با چرخش استراتژیک همه بازیکنان، او باید به حرکت بین زمین و نیمکت نیز عادت کند. این سرنوشتی است که مهاجمان دیگر هم دارند و در هر صورت نسبت به فصل گذشته که تنها تورام گزینه اصلی حمله بود، پیشرفت کرده است. فارغ از اینکه در ادامه فصل چه اتفاقی می افتد، مهدی این اول مهر را فراموش نمی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.