افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مخزن مواد شوینده را تمیز نکنید، آیا من ضرر می کنم یا شما؟ / پس با کمال میل اینگونه پیش بروید.

  • کد خبر : 196670
مخزن مواد شوینده را تمیز نکنید، آیا من ضرر می کنم یا شما؟  / پس با کمال میل اینگونه پیش بروید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از ضروری ترین لوازمی که باید در هر خانه ای وجود داشته باشد ماشین لباسشویی است. این وسیله عصای اعضای خانواده است و اگر نباشد همه درگیر می شوند. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید ماشین لباسشویی فقط در عرض یک هفته خراب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از ضروری ترین لوازمی که باید در هر خانه ای وجود داشته باشد ماشین لباسشویی است. این وسیله عصای اعضای خانواده است و اگر نباشد همه درگیر می شوند. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید ماشین لباسشویی فقط در عرض یک هفته خراب می شود، چه اتفاقی می افتد؟ بنده خدا مادر خانه باید همه لباس ها را با دست بشوید! یا اینکه همه مسئول شستن لباس های کثیف خود هستند و این زمانی است که فکر می کنید پدر خانه از سر کار برگشته است و باید شروع به شستن لباس های کثیف خود کند و همین طور با بچه ها. این اصلا ایده خوبی نیست و حتی فکر کردن به آن سخت است، پس ایده های سام را فراموش کنیم!

از طرفی می توانیم به خوبی از ماشین لباسشویی خود مراقبت کنیم و اجازه ندهیم تا حد امکان خراب شود. یکی از نکات مهمی که باید در مورد ماشین لباسشویی خود رعایت کنید این است که محفظه گرد و غبار، فیلتر، شیارهای لاستیکی اطراف در و سایر قسمت های ماشین لباسشویی را که تمایل دارند با انواع کپک ها، رسوبات و مواد شوینده پر شوند، نگذارید. مدتی باعث خرابی دستگاه شما می شود، همچنین بوی بدی می دهد و آن بو را به لباس منتقل می کند. با ما باشید تا در مورد ارائه دهندگان مختلف مراقبت از لباسشویی بدانید.

خوب، مخزن ماشین لباسشویی به مرور زمان توسط بقایای مواد شوینده و نرم کننده ها مسدود می شود و این نتایج بدی را به همراه دارد. اما نگران نباشید زیرا می توانید با انجام چند مرحله ساده و مقرون به صرفه، همان روز اول کامپکت محبوب خود را برگردانید.

چگونه ظرف گرد و غبار را از ماشین لباسشویی پاک کنیم؟

ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کنید. برای برداشتن کشو، معمولاً باید یک دکمه را فشار دهید یا یک اهرم را نگه دارید تا کشو خارج شود. سبک جداسازی این قطعه بسته به مدل دستگاه متفاوت است و اگر نظری در این مورد ندارید پیشنهاد می کنیم به دستورالعمل ماشین لباسشویی مراجعه کرده و آن را بررسی کنید. اگر جاپوداری دارای قطعات و محفظه های قابل جابجایی است، آنها را بیرون آورده و جداگانه بشویید.

جاپوداری-لندری-ال جی

چگونه مخزن جاپوداری را تمیز کنیم؟

ابتدا به دفترچه راهنمای آن نگاهی بیندازید و آن را مطالعه کنید، سپس اگر هنگام خیس کردن کشوها مشکلی برای دستگاه وجود نداشت، آن ها را در آب و کمی مایع ظرفشویی خیس کنید. اگر کشوها نباید زیر آب باشند، آنها را با یک اسفنج مرطوب تمیز کنید. پس از خیس شدن کشو با اسفنج، از یک برس کوچک مانند مسواک استفاده نشده استفاده کنید تا گوشه ها و شکاف ها را کاملا تمیز کنید، زیرا بدون شک در اثر تجمع مواد شوینده آلوده شده اند. رسوبات ضخیم را با یک جسم صاف مانند کاردک پلاستیکی پاک کنید و تمام قسمت های کشو را به خوبی تمیز کنید تا چیزی باقی نماند و قبل از قرار دادن آن حتما آن را کاملا خشک کنید.

حال چگونه رسوب آهک و قالب داخل کشوی ماشین ظرفشویی را تمیز کنیم؟

اگر تمام مراحل را انجام داده اید و بعد از خیساندن اولیه مشاهده می کنید که داخل ماشین لباسشویی رسوب آهک و کپک وجود دارد، این بار می توانید با سرکه سفید یا محلول های تمیز کننده آماده به خود کمک کنید. اگر سرکه دارید و ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، می توانید یک فنجان سرکه سفید را با همان مقدار آب مخلوط کنید و مناطق آسیب دیده را به مدت 15 تا 30 دقیقه در این محلول قرار دهید. در پایان اگر نیاز به انجام مجدد داشتید، چون تقصیر شماست و با فیلتر نکردن این فضا، رسوبات را انباشته و افزایش داده اید.

JagFePcSjdgNoMFznpseHP-970-80.jpeg

به این ترتیب از رسوب در کشوهای ماشین لباسشویی جلوگیری می کنیم.

– از مواد شوینده زیاد استفاده نکنید و مراقب مقدار آن باشید.

– اگر از پودر ماشین لباسشویی برای شستن لباس ها استفاده می کنید، آنها را در جای خشک و خنک و البته در ظرف دربسته نگهداری کنید.

– پس از استفاده از ماشین لباسشویی کشوها را کاملا خالی و خشک کنید.

931f0356-d1a6-479b-a610-0887f36ddb13



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.