افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

مختلف ولی همه میپوشیم!

  • کد خبر : 264731
مختلف ولی همه میپوشیم!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز- زیبایی در هر ای در یه چیزی خلاصه میشه و خیلی وقتها که افراد به دنبال بردن که استایل از ظاهر خیلی مهم تر تر و جلوتره چرا که خوب رو شما تجربه میکنید در حالی که ظاهراً خوب خداست و بعد هم هم. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

اسمارتک نیوز- زیبایی در هر ای در یه چیزی خلاصه میشه و خیلی وقتها که افراد به دنبال بردن که استایل از ظاهر خیلی مهم تر تر و جلوتره چرا که خوب رو شما تجربه میکنید در حالی که ظاهراً خوب خداست و بعد هم هم. دست دکتر زیبایی و پول خرج در حالی که به استایلتو 2 یل رو گرون نشون میدن برید و با انتخاب اون ها در لباس ها و استایلتون د جلوه بدید که خب واقعا جالب و هیجان انگیزه.

خوب گفتیم که تجربه لازمه مثلا باید یه بیسی از و قواعد مد و فشن رو و همچنین یه سری سبک ها رو بشناسید و به قولی قولی بدون تفاوت استایل مونوکروم ماکسیمال در چیه و کدوم به شما میاد به اون ها. زیباتر جلوه کنید و بد باشید در صورتی که در این زمینه بیشتر و بیشتر دیگر لازم نیست که یه لباسی رو توی تنتون تنتون کنید چون تنها با نگاه به اون میتونید اون رو توی تنتون تنتون بکنید. باید ست آیتم ها رو هم بلد باشید تا یه استایل هماهنگ باشید به همین دلیل و در این راستا میخواهیم میخواهیم تو این مقاله در خصوص اصول جوراب با استایل های مختلف براتون براتون صحبت شاید یه آیتم ریز بشه ولی میتونه تاثیر بزرگی داشته باشه. در ادامه با ما همراه باشید.

در استاید

میدونید اون جوراب هایی که معمولا تا زیر مچ جوراب های ساق کوتاه که خب در تصویری که به محیط مجلسی و یا رسمی دعوت شدید و می خوام می خوام یه استایل کلاسیک و رسمی برای موقعیتی که داشته باشید پیشنهاد ما به شما اینه که هیچ وجهی داشته باشید. سراغ این دسته از جوراب ها برای پوشش پاهاتون نرید چرا ک ه استایل شما رو از ابهت و کلاس میندازن و همارتب به نظر میارن.

در کل که این مدل از جواب ها رو کفش های اسپرت و استایل های و روزانه پوشیدن و این بین بهتره که رنگ جوراب شما با شلوارتون یکی یکی باشه ولی برای زیبایی میتونید جوراب رو متضاد هم انتخاب کنید.

اصول ست کردن جوراب با استایل های مختلف

جوراب رو در هر استایلی باید با شلوار ست کنید نه با کفش

یکی از نکاتی ممکن است برای خیلیا یه مقدار به نظر این هست که شما جوراب خودتون رو با ست کنید در حالی که شاید قبل از این که اینطور در ذهنتون جا افتاده بود باید جوراب رو با کفش کرد که یه اشتباهه رایجه موق. عیکه می خواهم برای خودتون جوراب کنید به شلوارهای رنگی موجود ر کمدتون فکر کنید و با توجه به اون ها خریدتون رو انجام بدید.

شما همچینین رنگ جورابتون رو تو مثلا یه رنگی با انتخاب کنید که شلوارتون رنگش سرمه ای هست به رنگ آبی تیره انتخاب کنید و یا در صورتی که طرح شلوارتون داره که خیلی این مدل شلوارها مد شدن جوراب با رنگ های شلوارتون. را انتخاب کنید.

اصول ست کردن جوراب با استایل های مختلف

جوراب سفید در هر استایلی ممنوعه!

شاید الان خوندید یه علامت تعجب بزرگ بالای سرتو 2 سب نیست و این کالای پرمصرف بشمار م یاد ولی میشه گفت که پوشیدن اون بإ The باهاش ​​خداحافظی کنید. ورزشی رنگ جوراب میتونه جلوه ی جذابی داشته باشه ولی در غیر این صورت خیر.

اصول ست کردن جوراب با استایل های مختلف



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=264731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.