افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت های کشتی تعلیق شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 226836
مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت های کشتی تعلیق شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری مسابقات وهابی فرمان شما محمدرضا مختاری کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم ترکیه در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف ترکیه ای خود رفت که در نهایت به رد صلاحیت شود آینده آن و حریف شما تبدیل شود. برای درگیری شدید او در مسابقات جام حذفی وهابی فرمان شماجلسه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری مسابقات وهابی فرمان شما محمدرضا مختاری کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم ترکیه در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف ترکیه ای خود رفت که در نهایت به رد صلاحیت شود آینده آن و حریف شما تبدیل شود.

برای درگیری شدید او در مسابقات جام حذفی وهابی فرمان شماجلسه قبلی شگفت انگیز کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ظهر امروز با حضور شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضا در محل ستاد فدراسیون کشتی برگزار شد. شهرام لرستان رئیس کمیته انضباطی درباره نتایج این جلسه گفت: کمیته انضباطی امروز جلسه فوق را برگزار کرد. شگفت انگیز آه تو با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع این جلسه بررسی تخلفات محمدرضا مختاری کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات بین بین المللی فنجان وهابی فرمان شما ترکیه بود. لرستانی در خصوص تصمیمات کمیته انضباطی اظهار داشت: با توجه به استانداردهای تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی کشتی و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، با توجه به اهمیت اقدامات ورزشکاران به عنوان سفیران ورزشی کشور و بررسی فیلم ها. کشتی که باعث درگیری شد، ثانیاً کلیه فعالیت های مربوط به کشتی کشور به حالت تعلیق درآمده است.

رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: البته تصمیم نهایی با مشاهده فیلم کامل مسابقه مذکور، گزارش کادر فنی و همراهان تیم و سایر دلایل و مستندات موجود، علاوه بر توجه، اتخاذ خواهد شد. . به اظهارات رزمنده همچنین در این جلسه احکام مربوطه در خصوص تخلفات صورت گرفته در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم صادر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.