افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

مخالف تغییر کاربری در خلعت پوشان تبریز هستیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 296915
مخالف تغییر کاربری در خلعت پوشان تبریز هستیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله رشیدی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نظارت و استقامت شورای شهر در بسیاری از موارد از جمله حمل و نقل عمومی به ثمر نشسته است و اگر این پیگیری ها نبود وضعیت با مترو و اتوبوس خیلی بدتر بودند. مثلاً فعال شدن مجدد 45 […]

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله رشیدی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نظارت و استقامت شورای شهر در بسیاری از موارد از جمله حمل و نقل عمومی به ثمر نشسته است و اگر این پیگیری ها نبود وضعیت با مترو و اتوبوس خیلی بدتر بودند. مثلاً فعال شدن مجدد 45 متری انقلاب که یک پروژه عمرانی در مناطق کمتر برخوردار بود که حاصل تلاش و تمرکز اعضای حزب است. نکته ششم

وی ادامه داد: وظیفه اصلی شورا نظارت بر اجرای صحیح مصوبات است و در این دور بر بسیاری از لوایح شهرداری نظارت، ایرادات را گوشزد کرده و پیشنهادات لازم را ارائه کرده است. در موارد دیگر طرح تفصیلی شهر تبریز که به مدت 10 سال بازنگری شده بود در این مدت به شورا ارائه و به روز شد.

وی در خصوص مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز در تبریز افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز به دو دلیل صرفه اقتصادی یا نداشتن مستندات رخ می دهد، بنابراین شهرداری باید قوانین مناسبی از جمله اعطای پروانه ساخت به خانه های واقع در مناطق حاشیه ای را وضع کند. هستندبا او برخورد کن

رشیدی در مورد وانت بارها گفت: یکی از راه های ملاقات آوردن و مقابله با این پدیده ایجاد بازارچه های محلی است که متاسفانه شهرداری در این مورد کوتاهی کرده و شورای شهر نیز نتوانسته در این مورد کاری انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: باشه. تراکتورسازی شده من شورا می شوم چون این تیم از طرف هواداران سرمایه اجتماعی بالایی دارد و نه تنها در تبریز بلکه در سراسر ایران شناخته شده است.

ادامه داد: نباید مثل این اینکه شخص یا افرادی به دلیل برند و ارزش اجتماعی که این تجهیزات تولید می کند، مالکیت آن را می پذیرند و در کوچکترین مشکلی به قرارداد خود پشت می کنند و این خوب نیست، اما شورای شهر یا شهرداری مجوز ندارند. . در عرصه ورزش حرفه ای فعالیت می کنند و باید زمینه فعالیت و شکوفایی استعدادهای ورزشی شهرستان را فراهم کنند.

این عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تغییر کاربری خلات تحت پوششگفت: مخالف هرگونه تغییر کاربری در این حوزه هستیم و طبق آخرین اطلاعاتی که داریم این تغییر کاربری برای نظر کمیسیون ماده پنج ارسال شده است.

وی در ادامه به موضوع نصب تراموا در تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح همانند طرح چهار خط متروی تبریز است که قرار بود به صورت تراموا و زمینی اجرا شود و تاکنون 19 پل در این شهر ساخته شده است. امت ادامه داد: مسیر این خط، اما اراده ای برای ادامه آن وجود ندارد. نسبتا این طرح اتوبوس خط 2 سریع باید اجرا شود که به مشاور تحویل داده شده و در مرحله بررسی مسیر اجراست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.