افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر برنامه بازی های پرسپولیس و استقلال – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 367608
مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر برنامه بازی های پرسپولیس و استقلال – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

فدراسیون فوتبال از مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر برنامه مسابقات مارونز خبر داد. امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های آتی مربوط به استقبال از تیم ملی گفت: در ابتدا باید به نگاه ویژه، مثبت و کاربردی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد که ایشان اشاره کردند. نکات ارزشمندی در […]

فدراسیون فوتبال از مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر برنامه مسابقات مارونز خبر داد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های آتی مربوط به استقبال از تیم ملی گفت: در ابتدا باید به نگاه ویژه، مثبت و کاربردی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد که ایشان اشاره کردند. نکات ارزشمندی در بیست و پنجمین جلسه ستاد استاندارد ورزشگاه ها که مورد تاکید و تبیین قرار گرفت. موضوع مهم جلسه روز سه شنبه تاکید وزیر ورزش بر تحویل ورزشگاه ها به باشگاه های لیگ برتری بود که قطعا در کنار توجه همیشگی ادارات کل ورزش، جوانان و تیم های فوتبال باعث ارتقای کمی و کیفی ورزشگاه ها خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و ثباتی که در این دیدار بر آن تاکید شد و تسریع شد، شاهد اتفاقات مثبتی در عرصه فوتبال فیزیکی باشیم. فدراسیون فوتبال نیز خود را موظف می داند که مانند تا کنون در همه ابعاد در کنار باشگاه ها باشد و به همین دلیل معتقدیم که همه از یک خانواده هستیم.

علوی ادامه داد: فدراسیون فوتبال با اطلاع از قوانین جدید و تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا از ماه ها قبل ستاد دائمی آماده سازی ورزشگاه را تشکیل داد تا در آینده بازرسان کنفدراسیون و فیفا برای بررسی وضعیت ورزشگاه به کشورمان بیایند. سخت افزار، مشکلات مربوطه کمتر و کمتر خواهد شد. اطلاعات مهم و نکات مهمی در این باره و موضوع مجوز حرفه ای باشگاه ها برای فصل جدید وجود دارد که طی روزهای آینده از سوی مسئولان کمیته صدور مجوز به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره وضعیت تیم فوتبال کشورمان مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی گفت: ابتدا از اهالی رسانه که مطالبه گری کردند و تلاش کردند مسابقات در خراسان رضوی برگزار شود تشکر می کنم. همچنین به تلاش‌های متعدد و مسئولانه‌ای که در استان اصفهان برای جشن گرفتن بازی قبلی تیم ملی انجام شد، اشاره و قدردانی کردیم. در خصوص دیدار تیم ملی مقابل قطر نیز باید گفت که بر اساس برنامه ریزی، مذاکرات و مکاتباتی با استان های آذربایجان شرقی و خراسان انجام شد. با عنایت به اینکه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا قرار گرفته است، مقرر می‌شود کادر فنی تیم ملی ارزیابی نهایی و جمع‌بندی گزینه‌های موجود برای آن را داشته باشند. ستاد اجرایی مرتبط می تواند به سرعت در فدراسیون تشکیل شود.

وی تصریح کرد: طبق دستورات اکید دنیامالی، ورزشگاه آزادی به سرعت در مسیر بازگشت به مدار قرار می گیرد. در مجموع به برکت عزم جدی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، همه با هم در جهت پاسخگویی به خواسته های هواداران فوتبال تلاش می کنیم.

علوی درباره پیگیری فدراسیون برای تغییر برنامه دیدارهای پرسپولیس و استقلال ایران در لیگ نخبگان آسیا با توجه به همزمانی این رقابت ها گفت: فدراسیون پیگیری های لازم را انجام داد و به فوتبال آسیا نامه ارسال کرد. کنفدراسیون هفته گذشته گذشت اما موضوع تصویب در کمیته مربوطه کنفدراسیون پیگیری نشد.

لازم به ذکر است که دیدار هفته اول پرسپولیس و استقلال همزمان با الاهلی و الغرافه بود و دیدار هفته دوم این دو تیم مقابل پاختاکور و السد دوشنبه 18 برگزار خواهد شد. مهرماه ساعت 19:30 به صورت همزمان.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)