افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

مخالفت پرسپولیس با پیشنهاد هنگفت اسکوچیچ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 296499
مخالفت پرسپولیس با پیشنهاد هنگفت اسکوچیچ – پرسپولیس نیوز

پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بیست و سومین دوره لیگ برتر، این باشگاه با شگفتی جدیدی روبرو شد. اسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم که در آستانه تمدید قرارداد با قرمزها قرار داشت اعلام کرد که قصد ادامه همکاری و تمدید قرارداد را ندارد. اگرچه باشگاه مدتی منتظر پاسخ قطعی سرمربی برزیلی […]

پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بیست و سومین دوره لیگ برتر، این باشگاه با شگفتی جدیدی روبرو شد.

اسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم که در آستانه تمدید قرارداد با قرمزها قرار داشت اعلام کرد که قصد ادامه همکاری و تمدید قرارداد را ندارد. اگرچه باشگاه مدتی منتظر پاسخ قطعی سرمربی برزیلی بود، اما اسمار در تصمیم خود بسیار مصمم بود. این بازیکن برزیلی بعدازظهر دیروز با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود رسما از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد.

باشگاه پرسپولیس که در ابتدا پاسخ قطعی از سوی اسمار دریافت نکرد، با رعایت احتیاط مذاکرات خود را برای انتخاب جانشین احتمالی او آغاز کرد. دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران گزینه اصلی مدیریت باشگاه پرسپولیس بود.

نکته جالب در مورد مذاکره با اسکوچیچ این است که گفته می شود این مربی کروات در مذاکرات اولیه خود با پرسپولیس رقمی بسیار بالاتر از حد انتظار قرمزها را ارائه کرده است و همین موضوع توافق او را با باشگاه پرسپولیس در هاله ای قرار داده است. از عدم قطعیت گفته می شود باشگاه پرسپولیس در همان زمان مذاکرات خود را با سایر گزینه ها برای هدایت سرخ ها آغاز کرده است.

آیرین

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)