افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

مخالفت پرسپولیسی ها با انتخاب اسمار; آیا خرید برزیلی منتفی است؟

  • کد خبر : 196869
مخالفت پرسپولیسی ها با انتخاب اسمار;  آیا خرید برزیلی منتفی است؟

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی شروع طوفانی داشتند و موفق شدند عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر را به خدمت بگیرند. به خدمت گرفتن حسن و آل کثیر در شرایطی انجام شد که مدیران باشگاه قول دادند فعالیت آنها در بازار نقل و انتقالات زمستانی انجام […]

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی شروع طوفانی داشتند و موفق شدند عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر را به خدمت بگیرند. به خدمت گرفتن حسن و آل کثیر در شرایطی انجام شد که مدیران باشگاه قول دادند فعالیت آنها در بازار نقل و انتقالات زمستانی انجام شود. با توجه به جدایی میلاد سرلک، یکی از اولویت های قرمزها جذب هافبک بود و با توجه به عملکرد پرنوسان نبیل باهویی در نیم فصل، به دنبال جذب مهاجم جدید و زائد بودن بهویی بودند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس برای تقویت خط هافبک به سراغ گزینه هایی مانند محمد خدابندلو و علیرضا علیزاده رفت. با وجود رایزنی ها و مذاکرات فشرده، توافق لازم برای جذب این بازیکنان از تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان صورت نگرفت و در نتیجه روند جذب 2 هافبک به بن بست رسید. همین موضوع سرنوشت جذب گزینه مناسب برای پرکردن جای خالی میلاد سرلک در خط هافبک داغ را نامشخص کرده و گفته می شود تلاش پرسپولیس برای خرید هافبک میانی تا کنون بی نتیجه بوده است.

مخالفت مدیران پرسپولیس با به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی!

اسمار ویرا شخصا وارد عرصه جذب مهاجم جدید شد و از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست تا با ویلن موتا مذاکره کنند. اگرچه این مهاجم با باشگاه بانکوک یونایتد تایلند قرارداد دارد و همین موضوع استخدام او را پیچیده کرد. با این حال اولین رایزنی ها انجام شد و موتا که در حال حاضر آقای گل لیگ تایلند است برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داد اما گفته می شود مدیران باشگاه پرسپولیس موافق به خدمت گرفتن این مهاجم برزیلی نیستند. و همین موضوع باعث تاخیر در روند کار شده است.جذب موتا پیچیده خواهد شد!

سفری که فعلا کنسل شده!

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند با توجه به بودجه حدود 500 هزار دلاری می توان گزینه های مناسب تری را به خدمت گرفت اما از سوی دیگر ویرا اصرار دارد مهاجم برزیلی مورد نظر خود را به خدمت بگیرد و همین موضوع چالش هایی را در روند استخدام ایجاد کرده است. از اسپک. . جالب اینجاست که طبق توافق اولیه، مهاجم برزیلی باید رضایت نامه خود را شخصا از باشگاه تایلندی می گرفت و در زمان عقد قرارداد با پرسپولیس، هزینه رضایت نامه نیز به قراردادش اضافه شد! همچنین گفته می شد مهاجم برزیلی این هفته برای انجام تست های پزشکی راهی تهران خواهد شد اما تقابل کادر فنی با مدیران باشگاه پرسپولیس، انتقال ویلن موتا را نامشخص کرده است.

ما می توانیم مهاجمان بهتری بخریم

حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس رسما شایعه اختلاف در جذب ویلن موتا را تایید کرد و گفت: با این بازیکن صحبت کرده ایم اما هنوز انتقال او بسته نشده است. در عین حال به دنبال مهاجم بهتری هستیم. بازیکنان جام ملت های آسیا زیر ذره بین ما هستند. ایمن حسین گزینه هیچکس نیست چون دوبار تیم عوض کرده و عملا نمی تواند در یک فصل در تیم سوم بازی کند. او می تواند برای فصل آینده به لیگ ایران بیاید. تیم عراق بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که می توان آنها را مورد توجه قرار داد. اسمار به دلیل شناختی که از مهاجم خارجی شاغل در لیگ تایلند دارد اصرار دارد که جذب شود اما فکر می کنم می توانیم مهاجمان بهتری را جذب کنیم.

پایان باز در انتظار نقل و انتقالات قرمزها؟

پرسپولیسی ها تاکنون موفق به جذب محمد خدابندلو، علیرضا علیزاده و ویلن موتا نشده اند و همین موضوع باعث شده تا روند نقل و انتقالات قرمزها زیر سوال برود. نکته جالب اینکه در لیست بزرگسالان پرسپولیس با وجود اینکه نبیل باهویی اخراج نشده است در حال حاضر جای خالی دارد و باید دید قرمزپوشان موفق به جذب بازیکن جدید می شوند یا خیر. آنچه مشخص است در حال حاضر بین مدیران و کادر فنی باشگاه پرسپولیس بر سر جذب بازیکنان جدید اختلاف نظر وجود دارد و همین موضوع باعث توقف روند نقل و انتقالات شیاطین سرخ شده است.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.