افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

مخالفت شورای تامین با درخواست بازیکنان/ دربی پرسپولیس هم بدون تماشاگر برگزار شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142634
مخالفت شورای تامین با درخواست بازیکنان/ دربی پرسپولیس هم بدون تماشاگر برگزار شد – پرسپولیس نیوز

جلسه شورای تامین بازی های آسیایی پرسپولیس خبر مهمی داشت. چند روز پس از فروش اولیه 25 هزار بلیت بازی پرسپولیس و الدیل، باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار درخواست فروش 20 هزار بلیت دیگر را داد. اما بامداد شنبه و در جلسه رسمی شورای تامین این درخواست پرسپولیس رد شد تا در آستانه دیدار با […]

جلسه شورای تامین بازی های آسیایی پرسپولیس خبر مهمی داشت.

چند روز پس از فروش اولیه 25 هزار بلیت بازی پرسپولیس و الدیل، باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار درخواست فروش 20 هزار بلیت دیگر را داد.

اما بامداد شنبه و در جلسه رسمی شورای تامین این درخواست پرسپولیس رد شد تا در آستانه دیدار با الدحیل، قرمزها امکان حضور حداکثری تماشاگران را از دست دادند.

به گزارش بخش سلامت ورزشگاه آزادی، این ورزشگاه امکان پذیرایی از حدود 50 هزار هوادار را دارد اما مشخص نیست چرا شورای تامین به آن اجازه فروش بیشتر بلیت به تماشاگران را نداده است.

شایعات حاکی از آن است که در نهایت ممکن است مجوز فروش 10 هزار بلیت بیشتر به باشگاه پرسپولیس داده شود و دیگر هواداران بلیت بیشتری برای حضور نداشته باشند.

اگرچه مهم ترین دیدار بعدی فوتبال ایران، دیدار پرسپولیس و الدحیل است که با استقبال بسیار خوب تماشاگران تهرانی مواجه شده است، اما پایتخت به زودی به عنوان مهم ترین دیدار لیگ برتر به شهرورد خواهد رسید.

به نقل از بالا، صبح روز شنبه جلسه شورای تامین با حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بررسی آخرین موضوعات دیدار با الدیل برگزار شد اما در حاشیه این جلسه یک نکته مهم نیز مطرح شد. بحث شد . در مورد دربی اعلام شد.

همانطور که در این جلسه اعلام شد حداکثر 45 هزار تماشاگر در بازی شهرورد حضور خواهند داشت و فروش بلیت این دیدار احتمالا در دو مرحله انجام می شود که در مرحله اول 20 هزار و در مرحله دوم 25 هزار بلیت به فروش می رسد. منظره.

اما نکته دیگر مربوط به ورود بانوان به ورزشگاه است. به دلیل اینکه تماشاگران دو تیم برای این بازی وارد ورزشگاه خواهند شد، شورای تامین اعلام کرده است که بانوان در شهرورد برگزار نمی شوند و فعلا مجوزی برای بلیت فروشی آنها صادر نشده است.

در مسابقات لیگ برتر ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی برای بانوان در نظر گرفته شده است اما در این بازی ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران استقلال قرار گرفته و به دلیل ورود مشترک تماشاگران عملا امکان رعایت جدایی برای آنها وجود ندارد. ورود هواداران، بنابراین شورای تامین ترجیح می دهد این بازی بدون حضور بانوان برگزار شود.

این شاید مهم ترین خبر فوتبال ایران باشد چرا که با وجود حضور بانوان در (تقریبا) در تمام مسابقات فصل جدید لیگ برتر، باز هم نمی توانند یکی از مهم ترین دربی های جهان را تماشا کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)