افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

مخالفت خانواده با مهاجرت پسرشان او را به یک قاتل تبدیل کرد + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 261348
مخالفت خانواده با مهاجرت پسرشان او را به یک قاتل تبدیل کرد + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، محمد، بیگرد و مهنا سه عضو خانواده ای هستند که آدم کشی رسیدن این خانواده اهل روستای ناو اما ساکن مریوان بودند. مردم نائو از شنیدن این خبر شوکه شده اند و هیچکس باور نمی کند که ماهان پسر خانواده مرتکب جنایت شده باشد. یکی از نزدیکانش می گوید ماهان بچه ساکت […]

به گزارش رکنا، محمد، بیگرد و مهنا سه عضو خانواده ای هستند که آدم کشی رسیدن این خانواده اهل روستای ناو اما ساکن مریوان بودند. مردم نائو از شنیدن این خبر شوکه شده اند و هیچکس باور نمی کند که ماهان پسر خانواده مرتکب جنایت شده باشد.

یکی از نزدیکانش می گوید ماهان بچه ساکت و آرامی بود. من از نزدیک با او در ارتباط بودم و هیچ رفتار غیر محترمانه ای از او ندیدم و به همین دلیل همه اهالی روستا از شنیدن این خبر شوکه شدند.

یکی دیگر از نزدیکان وی که در جلسه پایانی قربانیان حضور داشت می گوید: ما واقعا نمی توانیم این حادثه را هضم کنیم، چند روزی است که غرق مراسم خاکسپاری هستیم و وقفه ای نداشته ایم، خبر وحشتناکی بود، ماهان بود یک پسر خوب، البته کمی گوشه گیر بود، اما اینطور نبود که از همسایه هایش در مریوان متوجه جنایت شدیم و گفتند که بستگانش کشته شده اند چند نفر از اقوام به مریوان آمدند، می خواستند صحنه جنایت را ببینند که ماموران در ابتدا فکر می کردیم که این جنایت را عده ای از سر دشمنی با آنها انجام داده اند. و ماهان به اداره اطلاعات اعتراف کرد زیرا اختلافات خانوادگی او پدر، مادر و خواهرش را کشت.»

وقتی در صحبت هایش به این نقطه می رسد، عصبانی می شود و با گریه های بلند و حرف های شکسته ادامه می دهد: «ماهان با خانواده اش اختلافاتی داشت و ظاهراً می خواست به خارج از کشور برود و می گفت نمی خواهم در ایران بمانم. اما خانواده مخالف بودند.» و پدرش گفت باید کشور را ترک کنیم. ما نداریم که خانواده او به او گفته باشند که اینجا در ایران بماند و ما خرجش را می دهیم. شما فقط حقیقت را خواندید، اما او هول نشد و حرف خودش را زد. وی پس از این ماجرا از طریق فردی ناشناس به اسلحه دست یافت. روز جنایت حوالی ساعت 14:15 به خانه اش رفت و ابتدا مادر و خواهرش را برد. آدم کشی وقتی رسید، در حمام خانه پنهان شد و منتظر بازگشت پدرش ماند. ساعت 14:30 پدر ماهان وارد خانه شد و همسرش را دید که غرق در خون روی زمین افتاده است. در همین حین ماهان از دستشویی بیرون آمد و با شلیک گلوله از پشت به پدرش او را کشت. بر خلاف گزارش ها مبنی بر فرار ماهان از صحنه جرم، اینطور نیست. خودش با پلیس تماس گرفت و جنایت را گزارش کرد. ماموران پلیس آگاهی وارد شدند و پس از دستگیری و انتقال به اداره اطلاعات به قتل اعتراف کردند. ما نمی دانیم که آیا فردی ماهان را به جنایت تحریک کرده است یا خود او تصمیم به ارتکاب این اقدام وحشتناک گرفته است. چند روزی از جنایت می گذرد اما هنوز در شوک هستیم و حالمان خوب نیست. پدرش آدم بسیار خوبی بود و به کسی آسیب نمی رساند.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم شامل پدر 43 ساله و مادر 43 ساله. 38 ساله و دختری 12 ساله در مریوان بلافاصله موضوع رسیدگی و عامل جنایت دستگیر شد. عوامل احتمالی این قتل به ویژه در دستور کار ماموران آگاهی مریوان قرار گرفت. کارآگاهان با حضور عوامل آگاهی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی مخفیانه دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات متهم که فرزند خانواده مقتول بود به جرم خود اعتراف کرد و دو قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل انگیزه و انگیزه خود را از ارتکاب جنایت به دلیل اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

لیلا حسین زاده – گروه حوادث

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.