افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

محوطه عمومی اطراف دانشگاه تهران را تخریب کردند تا دانشجویان و دانشجویان نتوانند راه بروند

  • کد خبر : 295460
محوطه عمومی اطراف دانشگاه تهران را تخریب کردند تا دانشجویان و دانشجویان نتوانند راه بروند

به گزارش خبرآنلاین، تقی آزاد آرامکی در نشست «دولت چهاردهم» با محوریت مسائل سیاسی، حزبی، مشارکت و سرمایه اجتماعی که در خانه اندیشمندان برگزار شد، گفت: اکنون نیازمند آشتی ملی هستیم. مردم عصبانی هستند. فردی که همسرش عصبانی است خانه اش را آتش نمی زند، بلکه سعی می کند همسرش را آشتی دهد. جماران در […]

به گزارش خبرآنلاین، تقی آزاد آرامکی در نشست «دولت چهاردهم» با محوریت مسائل سیاسی، حزبی، مشارکت و سرمایه اجتماعی که در خانه اندیشمندان برگزار شد، گفت: اکنون نیازمند آشتی ملی هستیم. مردم عصبانی هستند. فردی که همسرش عصبانی است خانه اش را آتش نمی زند، بلکه سعی می کند همسرش را آشتی دهد.

جماران در خبری نوشت: وی ادامه داد: برای رسیدن به وفاق و آشتی ملی اراده لازم است چرا که اکنون مردم به ناامیدی رسیده اند. همین مردم فردای انقلاب خیابان ها را تمیز کردند تا دولت جدید کارش را شروع کند.

آزاد آرامکی با بیان اینکه مردم باید احساس کنند جامعه متعلق به آنهاست، گفت: شهروندی که در سوئیس از قانون تبعیت می کند احساس می کند جامعه متعلق به اوست اما در جامعه ما مردم جامعه را مال خود نمی دانند.

استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران تصریح کرد: احترام به زن لازم است. تمام فضاهای عمومی اطراف دانشگاه تهران را در شعاع یک کیلومتری تخریب کردند تا دانشجوی دختر و پسر نتوانند راه بروند!

و افزود: استاد دانشگاه نمی تواند با دانشجوی خارج از دانشگاه قرار بگذارد، زیرا باید روز قبل به حراست اطلاع داده شود و حراست بررسی کند که این فرد درست می گوید یا نه! اینها برای مردم آزاردهنده است و آنها را آزار می دهد.

آزادامکی گفت: باید مردم را شناخت و در این صورت حزب ظهور می کند. از طرفی نباید برای مردم تصمیم گرفت. مردم ما از قدیم الایام به کربلا می رفتند، چرا دولت باید نوع سفر کربلا و مدت آن را تعیین کند؟

این جامعه شناس با اشاره به مشکلات کشور گفت: اکنون راه نجات کشور توسعه است. آنهایی که فریاد عدالت خواهی سر دادند به بیراهه رفتند و آنهایی که فریاد دموکراسی سر دادند متوجه نشدند پس باید به سمت توسعه حرکت کرد.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.