افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

محورهای غربی و جنوبی اصفهان بارانی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 132788
محورهای غربی و جنوبی اصفهان بارانی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سرهنگ علی مولوی گفت برو مهر به خبرنگار مهر گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی زیرا آسمان بیشتر استان در روزهای آینده با موج باران، وزش باد، گرد و خاک و ناپایداری جوی همراه خواهد بود و از برادران عزیز استانی تقاضا دارم از سفرهای غیرضروری به ویژه تردد در جاده های غربی، جنوبی و […]

سرهنگ علی مولوی گفت برو مهر به خبرنگار مهر گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی زیرا آسمان بیشتر استان در روزهای آینده با موج باران، وزش باد، گرد و خاک و ناپایداری جوی همراه خواهد بود و از برادران عزیز استانی تقاضا دارم از سفرهای غیرضروری به ویژه تردد در جاده های غربی، جنوبی و کوهستانی استان خودداری کنند. استان استان و در صورت لزوم همراه داشتن وسایل ضروری زمستانی مانند زنجیر چرخ.

وی افزود: رانندگی در شرایط ناپایدار جوی و هنگام بارندگی به دلیل کاهش شدید دید رانندگان، لغزنده بودن جاده ها و احتمال بروز هرگونه خطر جاده ای نسبت به مواقع عادی حساس تر است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا بتوانند در هر شرایطی خودرو را کنترل کنید و از تصادف جلوگیری کنید.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان در شرایط بسیار حساس بارندگی و لغزنده بودن جاده ها قبل از حرکت از وضعیت خوب برف پاک کن، گرمکن شیشه و سیستم تهویه مطبوع خودرو اطمینان حاصل کنند تا با مشکل مواجه نشوند. مشکلات در طول سفر.

سرهنگ مولوی خاطرنشان کرد: رانندگان وقتی بخاری خودرو را در زمان سردی هوا روشن می کنند توجه داشته باشند تا افزایش دمای داخل خودرو باعث خواب آلودگی آنها نشود.

وی با بیان اینکه مسافران هوشیار و بیدار نقش بسیار مهمی در پیشگیری از تصادفات خودرو در جاده ها دارند، اظهار داشت: سرنشینان خودرو باید همواره مراقب رفتار و حرکات راننده باشند و در صورت خستگی و خواب آلودگی به وی هشدار دهند. با این کار از تصادفات رانندگی جلوگیری می کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.