افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

محموله 6 تنی چوب قاچاق در بوکان کشف شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410761
محموله 6 تنی چوب قاچاق در بوکان کشف شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل عبدالله الوند وی در این زمینه گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره یک محموله چوب قاچاق جنگلی به وزن شش تن را در این شهرستان کشف و ضبط کردند. وی افزود: متخلفان درختان را از جنگل بریده و در قالب درختان میوه قصد داشتند با خودروی سنگین به یکی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل عبدالله الوند وی در این زمینه گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره یک محموله چوب قاچاق جنگلی به وزن شش تن را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

وی افزود: متخلفان درختان را از جنگل بریده و در قالب درختان میوه قصد داشتند با خودروی سنگین به یکی از شهرهای همجوار منتقل کنند.

عبدالله الوند او اعلام کرد: این محموله با اطلاعات ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان و پاسگاه پلیس راه بوکان – سقز شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه جابجایی هر بار چوب نیاز به مجوز دارد، قطع درختان بید و چنار که در منابع ملی روییده اند جرم محسوب می شود و متخلفان طبق قانون مجازات خواهند شد.

عبدالله الوند وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 22 محموله چوب قاچاق به وزن بیش از 70 تن و دو کوره زغال سنگ کشف و ضبط و با متخلفان و سودجویان برابر قانون برخورد قانونی شده است.

وی تصریح کرد: در برخورد با دلالان که با قطع غیرمجاز درختان جنگلی در عرصه های منابع طبیعی را تخریب می کنند هیچ تساهلی وجود نخواهد داشت و با آنها قاطعانه برخورد می شود.

عبدالله الوندوی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق محصولات جنگلی و مرتعی توسط دلالان و فرصت طلبان به یگان حفاظت منابع طبیعی به شماره 1504 اطلاع دهند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوکان افزود: در این شهرستان 300 هکتار جنگل انبوه و کم تراکم در مناطق کوهستانی و داخل روستاها وجود دارد. زراندولمیوز و سرد است کوستان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.