افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

محمود شافعی: ترابی ستاره دیدار با ملوان بود/ می‌توانست گلهای پرسپولیس بیشتر بزند

  • کد خبر : 17608

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد سرخپوشان برابر ملوان تمجید کرد. محمود شافعی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال برابر با انزلی اظهار داشت: پرسپولیس این مسابقه نمایش خوبی را از خود داد داد با ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی گلزنی گلزنی گلزنی را به دست آورد. وی تاکید کرد: پرسپولیس برابر مس رفسنجان در این […]

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد سرخپوشان برابر ملوان تمجید کرد.

محمود شافعی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال برابر با انزلی اظهار داشت: پرسپولیس این مسابقه نمایش خوبی را از خود داد داد با ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی گلزنی گلزنی گلزنی را به دست آورد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس برابر مس رفسنجان در این بازی روند فوتبالی را از خود ارائه داد و با گلی که در نیمه اول به ثمر رسید، خیال خود را بابت پیروزی در این دیدار راحت راحت. در سمت ملوان با وجود دوندگی بالا که عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و به نوعی تاکتیک های پرسپولیس در این رقابت می شود.

شافعی افزود: لیگ قهرمانان را با پیروزی ۳ بر صفر به پایان اما این شانس را با توجه به ایجاد موقعیت های گلزنی با توجه به گل بهتری بازی را به پایان می رساند ولی ولی نهایت کسب سه برای تیم تیم گل محمدی محمدی و حیاتی بود. که می تواند به پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کمک کند.

محمود شافعی ویژه شانس قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل: پیشرفت خوبی و می توان برای تیم تیم در قهرمانی شانس زیادی داشت. به نظر هم استقلال و هم سپاهان در ادامه فصل از دست می دهند با این اتفاق و ادامه روند به رشد پرسپولیس در بازی های باقی مانده می تواند تیم تیم گل محمدی را یکی از شانس های اصلی قهرمانی در پایان لیگ برتر کند.

هافبک اسبق پرسپولیس کرد: بازیکنان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما نظرم مهدی ترابی یکی از بهترین پرسپولیس مقابل ملوان بود که علاوه بر گلزنی و ثبت پاس گل، روان روان و را انجام داد و به برد قوای سپید کمک کرد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.