افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

محمودی: المپیک را باختیم اما باید از تیم ملی حمایت کنیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 286291
محمودی: المپیک را باختیم اما باید از تیم ملی حمایت کنیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال کشورمان هفته نخست لیگ ملت های 2024 را با چهار باخت متوالی سپری کرد و در اولین دیدار هفته دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد. شاگردان مائوریسیو موتا پائز در هفته دوم لیگ ملت ها به مصاف تیم های برزیل، بلغارستان و ترکیه خواهند رفت. شهرام […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال کشورمان هفته نخست لیگ ملت های 2024 را با چهار باخت متوالی سپری کرد و در اولین دیدار هفته دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد. شاگردان مائوریسیو موتا پائز در هفته دوم لیگ ملت ها به مصاف تیم های برزیل، بلغارستان و ترکیه خواهند رفت.

شهرام محمودی، ملی پوش سابق والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها گفت: شرایط تیم ملی در هفته اول لیگ ملت ها خوب نبود . . بازی های خوبی انجام ندادیم و فقط در آخرین بازی کمی بهتر بودیم.

این کارشناس والیبال ادامه داد: در هفته اول فاکتورهای لازم برای موفقیت تیم را ندیدیم اما کم کم بازیکنان هماهنگی بهتری داشتند و در دیدار گذشته که مقابل آرژانتین بود بهتر نشان دادند.

وی افزود: بحث در هفته دوم سخت خواهد بود. ژاپن با تیم اصلی به میدان رفت و پیروز شد. اما اگر برزیل با تیم دوم خود بیاید، می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

مدافع سابق تیم ملی قطر گفت: در هفته های آینده شاهد بازی های بهتری خواهیم بود. وی گفت: تیم فعلی در حال رشد است و باید حمایت شود. هفته اول سخت بود چون تیم منسجم نبود. مربی و بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند.

این کارشناس والیبال تاکید کرد: شرایط روحی و روانی همیشه در کسب نتیجه موثر است و تیم ایران در هفته اول شرایط ایده آلی نداشت. برای موفقیت تیم دعا می کنیم و امیدواریم در روزهای آینده شاهد نتایج خوبی باشیم.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ایران در المپیک پاریس شکست خورد، اما ارتقای جایگاه خود در رده بندی مهم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.