افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

محمد: فقط حاشیه می تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند/ گل محمدی مربی ای نیست که در 3 هفته باقی مانده امتیاز از دست بدهد.

  • کد خبر : 19343

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس صد در صد قهرمان لیگ برتر می شود مگر اینکه مسائل حاشیه ای خارج از مستطیل سبز برای قهرمانی این تیم باقی بماند. علیرضا محمد در گفت وگو با میزان، درباره کیفیت صدمین دربی پایتخت اظهار داشت: این بار دربی با حساسیت بیشتری نسبت به بازی های گذشته دنبال […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس صد در صد قهرمان لیگ برتر می شود مگر اینکه مسائل حاشیه ای خارج از مستطیل سبز برای قهرمانی این تیم باقی بماند.

علیرضا محمد در گفت وگو با میزان، درباره کیفیت صدمین دربی پایتخت اظهار داشت: این بار دربی با حساسیت بیشتری نسبت به بازی های گذشته دنبال شد چرا که یک بازی قهرمانی در لیگ برتر یک بازی بود. قبلا هم گفتم تیمی که در دربی پیروز شود قهرمان لیگ خواهد شد. همه این مسائل و سنتی بودن دربی باعث شد که این دیدار چندان خوشایند نباشد. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس محتاطانه بازی کردند و نمایش خوبی برای تماشاگران به نمایش نگذاشتند.

ادامه داد: پرسپولیس با تعویض های خوب در نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفت و تنها چند دقیقه پس از ورود عیسی آل کثیر موفق شد گل برتری را به ثمر برساند. در ادامه پرسپولیس با مدیریت عالی از تک گل خود محافظت کرد و 3 امتیازی شد. سپس منتظر ماند تا ملوان و سپاهان جای آنها را بگیرند تا سپاهان در ورزشگاه خانگی خود امتیازی را از دست بدهد تا صدر جدول در اختیار پرسپولیس باشد.

* کادر فنی پرسپولیس تحلیل بسیار خوبی از بازیکنان استقلال داشت

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه کادرفنی پرسپولیس تحلیل بسیار خوبی از بازیکنان استقلال داشته است، گفت: محمد محبی بازیکن خوبی است اما عملکرد قابل قبولی نداشت. مهدی قیدی جدا از صحنه هایی که به سمت راست پرسپولیس فرار کرد، در ادامه بازی با حمایت بسیار خوب مدافعان از کار افتاد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه شانس قهرمانی در اختیار تیم پیشتاز است، خاطرنشان کرد: اکنون پرسپولیس با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و تمام سرنوشت قهرمانی در دست آنهاست. . . پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید 3 بازی باقی مانده را برد و زمین را ترک کند. 3 هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و باید با تمام وجود مقابل تیم های پیکان، گلغر و نساجی به میدان بروند. یحیی گل محمدی مدیری نیست که در 3 بازی فینال امتیاز از دست بدهد.

*امیدوارم در 3 هفته باقی مانده مسائل حاشیه ای برای پرسپولیس اذیت نشود

محمد با اشاره به اینکه ممکن است اتفاقات حاشیه ای رخ دهد و قهرمانی از دست پرسپولیس خارج شود، گفت: پرسپولیس صد درصد قهرمان لیگ برتر می شود مگر اینکه مسائل حاشیه ای از مستطیل سبز برای قهرمانی این تیم خارج شود. . حکایت ها و موقعیت های فرعی زیادی در فوتبال ایران وجود دارد که باعث می شود یک تیم خوب و منسجم نتواند قهرمان شود، ممکن است در این بازی داور سوت اشتباهی بزند یا حریف پرسپولیس جریمه شود. شک نکنید پرسپولیس برای قهرمانی باید با 12 بازیکن بجنگد و بازیکنان فکر می کنند داور هم با تیم رقیب است.

وی در پایان درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم باید برای قهرمانی در جام حذفی تلاش کند و سنت شکنی کند. آنها باید قدرتمند ظاهر شوند و قطعا پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.