افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

محمد علیزاده در لباس عروس/کپی از محمدرضا گلزار + عکس

  • کد خبر : 115977
محمد علیزاده در لباس عروس/کپی از محمدرضا گلزار + عکس

دیشب محمد علیزاده این خواننده، ترانه سرا و آهنگساز مراسم ازدواج خود را در سالن محل برگزاری مراسم عقد محمدرضا گلزار برگزار کرد. جشن گرفت محمد علیزاده در 2 دی ماه 1360 در کرج به دنیا آمد. وی در حال حاضر ساکن تهران است. علیزاده اولین آهنگ خود را در ۲۴ سالگی اجرا کرد. محمد […]

دیشب محمد علیزاده این خواننده، ترانه سرا و آهنگساز مراسم ازدواج خود را در سالن محل برگزاری مراسم عقد محمدرضا گلزار برگزار کرد. جشن گرفت

محمد علیزاده در 2 دی ماه 1360 در کرج به دنیا آمد. وی در حال حاضر ساکن تهران است. علیزاده اولین آهنگ خود را در ۲۴ سالگی اجرا کرد. محمد علیزاده دارای مدرک مهندسی کشاورزی است. اما علاقه زیاد او به موسیقی باعث شد که روی موسیقی کار کند و اولین آلبوم رسمی خود را در سال 2007 به نام همخونه منتشر کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و توانسته سه سال متوالی رتبه اول قرائت قرآن را کسب کند.

محمد علیزاده متولد 2 دی ماه 1360 در کرج است و هم اکنون ساکن تهران است. او در خانواده ای بسیار فرهنگی و علمی بزرگ شد، پدرش معلم بود و در خانواده ای سنتی بزرگ شد که آن را بزرگترین افتخار خود می داند، یک خواهر دارد و می گوید از 4 سالگی خوانندگی را شروع کرده است.

دوران کودکی محمد علیزاده

محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و توانسته سه سال متوالی رتبه اول قرائت قرآن را کسب کند. در پانزده سالگی شروع به فراگیری موسیقی اصیل ایران کرد و سپس سازهای قرآن را فرا گرفت. آقای دکتر جوانمرد که مربی قرآن ایشان بودند، تمام دستگاه های قرآن را به ایشان آموزش دادند. بعد از مدتی متوجه شد که موسیقی سنتی را خیلی دوست دارد، بنابراین «ردیف» را یاد گرفت.

عشق تا ازدواج محمد علیزاده

محمد علیزاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است، او می گوید در 19 سالگی یک بار عاشق شده و به آن افتخار می کند. چندی پیش شایعاتی مبنی بر ازدواج او با بهاره افشاری منتشر شد که توسط خانم افشاری تکذیب شد. .

علایق و تیپ شخصیتی

در دوران تحصیل از شیمی متنفر بود، اما عاشق ادبیات و ریاضیات بود.

او ترانه های «خداحافظ» و «جز تو» را از پرطرفدارترین آهنگ های خود می داند.

خواننده مورد علاقه او اورس است و از آثار ناصر عبداللهی انرژی می گیرد.

علی دایی و کریستیانو رونالدو فوتبالیست های مورد علاقه او هستند

او اجرای هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا و زنده یاد خسرو شکیبایی را دوست دارد.

از ساخته های مسعود کیمیایی و مهران مدیری لذت ببرید.

ادکلن مورد علاقه: Bulgari

ساز تخصصی: گیتار

قد: 1.89 سانتی متر

وزن: 102 کیلوگرم

فعالیت هنری

اولین آلبوم رسمی

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده به نام همخونه در سال ۱۳۹۶ منتشر شد که موسیقی و تنظیم این آلبوم توسط امیرحسین سرگزی انجام شده است. این آلبوم آنطور که باید نتوانست محمد علیزاده را به نمایش بگذارد، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش ضعیفی داشت، آلبوم دیگری از او به نام سورپرایز در شرف انتشار بود که به صورت آنلاین پخش شد، اما با این وجود موفقیت چشمگیری داشت. جزو بهترین آلبوم های موسیقی سال کشور محسوب می شد.

همکاری رضا صادقی و فرزاد حسنی

او سال ها تلاش کرد تا در عرصه موسیقی ایرانی به نامی شناخته شده تبدیل شود. او مدت ها در رادیو جوان به همراه بسیاری از خوانندگان معروف کشور مانند رضا صادقی به اجرای برنامه می پردازد. اجرای او در رادیو جوان و آشنایی علیزاده با فرزاد حسنی باعث شد تا ترانه «خداحافظ» را با شعری از فرزاد حسنی برای تیتراژ برنامه کلا پشتی که در سال ۱۳۸۴ پخش شد اجرا کند.

محمد علیزاده پرکارترین خواننده است

محمد علیزاده یکی از پرکارترین خوانندگانی است که با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است. از جمله این قطعه ها می توانید تیتراژ کوله پشتی، سریال سراب، شهر باران 90 و 91، ماه عسل 89 و ماه عسل 96، مسابقات قرآنی تسنیم، جشن رمضان 91 و 92، صبحی دیگری، سریال خروس و منشن آستان جانان را مشاهده کنید. و سریال زخم و برادر. این تعداد همکاری با سازمان صدا و سیما را تعداد کمی از خوانندگان دیده اند. اما علیزاده همچنان در حال تهیه مقاله برای این سازمان است.

محمد علیزاده

اولین برنامه رسمی

محمد علیزاده اولین نمایش رسمی صحنه خود را در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در سال 1390 اجرا کرد و آخرین برگزارکننده کنسرت در جشنواره موسیقی فجر سی آمین در سال 1392 بود و علاقه مندان به اجرای او در این جشنواره توجه کردند. این دومین بار بود که جشنواره موسیقی فجر با کنسرت محمد علیزاده به پایان رسید. علیزاده در حال حاضر رکورددار کنسرت در ایران است.

کنسرت های محمد علیزاده

محمد علیزاده یکی از فعال ترین برگزارکنندگان کنسرت در بین خوانندگان پاپ ایرانی است. تنها در سال 1372 بیش از 40 اجرای زنده در ده ها شهر ایران از جمله تهران، قزوین، لاهیجان، همدان، کیش، زنجان، آستارا، شهریار، آمل، شیراز، گرگان، بوشهر، اراک، کرمان، تبریز، بندرعباس اجرا کرد. . ، چالوس. ، ساری، محمودآباد، گنبد و شهرستان های شفت.

کنسرت محمد علیزاده به عنوان بهترین کنسرت جشنواره موسیقی فجر 1392 در بخش پاپ انتخاب شد. همچنین در سال های 93 و 94 با اجرای کنسرت های متعدد رکورددار کنسرت در ایران بود. بنابراین در سال 1373 اولین نفر در موسیقی کشور بود که تنها در تهران 30 کنسرت اجرا کرد.

فعالیت موسیقی

محمد علیزاده به دلیل توانایی در ساخت ملودی و ترانه، علاوه بر سرودن ترانه، با دیگر خوانندگان و فعالان موسیقی ایرانی نیز همکاری داشته است. ساخت آهنگ در انتظار از آلبوم یاد چشمت از امین رستمی و آهنگ بذار ببینمت از آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین آهنگ خیره از آلبوم کما 2» ساخته حمید عسکری از جمله این همکاری هاست.

آهنگ “بگانه تنها” او در بین 10 آهنگ برتر ماه وب سایت به انتخاب کاربران اینترنتی قرار دارد. علاوه بر این، ترانه های «به جز تو» و «خداحافظ» از محبوب ترین آهنگ های او به انتخاب طرفدارانش بوده است.

آهنگ دلنشین شهر باران با صدای محمد علیزاده، شعر مجید صالحی و ملودی بهنام کریمی و تنظیم بهروز صفریان در اولین جشنواره عنوان تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران رتبه دوم را کسب کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.