افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

محمد انصاری: پرسپولیس باید ورزشگاه اختصاصی داشته باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 349332
محمد انصاری: پرسپولیس باید ورزشگاه اختصاصی داشته باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

محمد انصاری می گوید پرسپولیس و استقلال باید ورزشگاه اختصاصی برای خود داشته باشند. محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس که خیلی زود به دلیل مصدومیت های پیاپی از فوتبال خداحافظی کرد، این روزها در تیم ملی جوانان حضور دارد. دیروز او با تیم ستاره دهه 60 به رقص رفت و با خبرنگاران صحبت کرد. *شما […]

محمد انصاری می گوید پرسپولیس و استقلال باید ورزشگاه اختصاصی برای خود داشته باشند.

محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس که خیلی زود به دلیل مصدومیت های پیاپی از فوتبال خداحافظی کرد، این روزها در تیم ملی جوانان حضور دارد. دیروز او با تیم ستاره دهه 60 به رقص رفت و با خبرنگاران صحبت کرد.

*شما پیراهن تیم ستارگان دهه 60 را پوشیدید اما متولد دهه 70 هستید.
من متولد 1370 هستم و دوستانی که در این تیم بودند شناسنامه خود را کوتاه کرده اند. من برای عضویت در این تیم سنم را افزایش داده ام!

*خیلی زود جانباز نشدی؟
100% درسته

در حال حاضر چه فعالیت فوتبالی انجام می دهید؟
الان که با تیم جوانان کار می کنم شرایط تیم خوب است و امیدوارم روند درخشان گذشته هم در آسیا و هم در جام جهانی تکرار شود.

* اتفاقات لیگ را دنبال می کنی؟
اردوهای ما بسیار فشرده است. ما دو بخش تمرین داریم. من فرصت تماشای مسابقات را نداشتم اما امیدوارم در تعطیلات ورزشگاه ها آماده شود و پرسپولیس و استقلال بازی های خود را در زمین دیگری انجام دهند، خوب نیست و به نوعی بی انصافی خواهد شد. تیم های دیگر در استادیوم های خود بازی می کنند. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود و این دو تیم در ورزشگاه خود بازی کنند.

*اگر در فوتبال ایران تصمیم گیرنده بودی با این شرایط لیگ را شروع می کردی؟
به ناچار لیگ باید شروع شود، اما در واقع بهترین کار این بود که ما ورزشگاه های بیشتری داشته باشیم و یک ورزشگاه آزادی در تهران کافی نیست. همچنین تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس باید برای خود ورزشگاه اختصاصی داشته باشند. این کاملا امکان پذیر است و داشتن یک ورزشگاه اختصاصی برای هر تیم یک تناسب طبیعی است.

* گاریدو پرسپولیس را چگونه دید؟
من توانستم بخشی از بازی ها را ببینم. فکر می کنم این تیم پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم هر چه زودتر هماهنگی بین بازیکنان ایجاد شود تا دید مربی در بازی جا بیفتد و به روند خوب سال های اخیر ادامه دهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)