افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

محمدی 6 جلسه محروم و جریمه فیلمبرداری / عرب براقی 2 ماه محروم شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 288058
محمدی 6 جلسه محروم و جریمه فیلمبرداری / عرب براقی 2 ماه محروم شد – پرسپولیس نیوز

کمیته انضباطی آرای جدید خود را صادر کرد که طی آن بازیکن استقلال 6 جلسه محروم و نایب رئیس پرسپولیس جریمه شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بر این اساس آرای کمیته انضباطی به شرح زیر است: * در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از حمیدرضا رجبی مربی تیم استقلال مبنی بر تخلف از ماده 71 […]

کمیته انضباطی آرای جدید خود را صادر کرد که طی آن بازیکن استقلال 6 جلسه محروم و نایب رئیس پرسپولیس جریمه شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بر این اساس آرای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

* در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از حمیدرضا رجبی مربی تیم استقلال مبنی بر تخلف از ماده 71 آیین نامه انضباطی از طریق مصاحبه بعد از بازی تیم های خوزستان و استقلال با توجه به مجموع مدارک و مندرجات پرونده و با در نظر گرفتن محتوای مطالب و اظهارات منتشر شده محتوای غیرفنی علیه باشگاه شاکی و اعضای فدراسیون توسط هیئت، تخلف آشکار و صریح تشخیص و مستند به ماده 71 آیین نامه انضباطی و بند. 1 جزء سوم دستورالعمل سرپرست فدراسیون که بر مصاحبه های مربی و کادر فنی باشگاه ها نظارت دارد مبلغ 2 میلیارد تومان پرداخت می شود. این تصمیم ظرف هفت روز قابل اعتراض در کمیته استیناف است. .

*در خصوص شکایت باشگاه استقلال از رضا درویش مدیرعامل و حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف از ماده 71 آیین نامه انضباطی با انجام مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس و پرسپولیس. هوادار با توجه به مجموع اسناد و محتویات پرونده و با عنایت به محتوای مطالب منتشر شده و بیان مطالب غیرفنی علیه باشگاه شاکی و اعضای فدراسیون، ادعای تخلف حسین بادامکی محرز و مسلم ماده 71 آیین نامه انضباطی شناسایی و مستند به پرداخت 2 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم می شود.

در خصوص شکایت از رضا درویش، با توجه به محتویات پرونده و دفاعیات، تخلفی محرز نشده و طبق ماده 95 آیین نامه انضباطی، قرار برائت وی از این پرونده صادر می شود. رای صادره قابل اعتراض است. به کمیته استیناف ظرف هفت روز.

* با توجه به گزارش ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مبنی بر تخلف از ماده 71 آیین نامه انضباطی با انجام مصاحبه بعد از بازی تیم های نساجی و فولاد با توجه به مستندات و محتویات پرونده و با در نظر گرفتن محتوای مطالب منتشر شده و اعلام مطالب غیرفنی علیه اعضای فدراسیون مرتکب تخلف صریح و قطعی از سوی هیات وزیران و بر اساس ماده 71 آیین نامه انضباطی و بند 1 سوم بخشنامه سرپرست فدراسیون ناظر بر مصاحبه مربیان و کادر فنی باشگاه ها به پرداخت 2 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می شود. این تصمیم قابل تجدید نظر در دادگاه است. کمیته ظرف هفت روز

*با توجه به گزارشی که از مهرداد محمدی بازیکن تیم استقلال تهران مبنی بر تخلف از ماده 71 آیین نامه انضباطی با انجام مصاحبه بعد از بازی پیکان و استقلال صورت گرفت، مشخص شد تخلف وی مشخص و مسلم بوده است. و به همین دلیل به پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از شرکت در مسابقه محکوم شد. رأی صادره در خصوص سلب صلاحیت اجرایی بوده و ظرف مدت 7 روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف می باشد.

* با توجه به گزارش تنظیم شده علیه امیر عرب براقی، مبنی بر تخلف از ماده 51 آیین نامه انضباطی با عنایت به کلیه مستندات و محتویات پرونده و از یک سو با عنایت به مفاد ماده 30 آیین نامه … کمیته قضات مصوب 1392 که ممنوعیت مطلق پوشیدن تی شرت را برای کلیه قضاتی که در برنامه های تلویزیونی شرکت می کنند و به رسانه ها از جمله رادیو و تلویزیون گوش می دهند و با آنها مصاحبه می کنند، تعیین می کند، اقدام مشارالیا نقض این آیین نامه است. بنابراین برخلاف ماده 51 آیین نامه انضباطی و در نتیجه تخلف منتسب به وی مبنی بر تخلف از اصول کلی رفتار مصمم و مصمم، شناسایی و مستند به ماده 117 آیین نامه انضباطی است. او دو ماه از داوری در تمامی مسابقات فوتبال محروم است که طبق ماده 94 کمیسیون تجدیدنظر به مدت یک فصل تعلیق شده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)